tai gal tikslesnis palyginimas butu jei ne buferi sulauzei i bordiura, o ta pacia greiciu deze i bordiura ivarei ir poto ja prasai pakeist garantiniskai? Tikrai tikrai nesusimaisei su palyginimais? :))) Nebeturiu ka ir diskutuot. "AurimasBar" wrote in message news:n9khsp$ufr$1@trimpas.omnitel.net... bl, tu tikrai manai nėra būdų nustatyt kada ir kaip atsirado gedimas? tikrai? nebejuokink. mašinai irgi gal greičiu dėžės gali nekeist garantinis, nes buferį į bordiūrą sulaužiau? "klau|simas" parašė naujienų news:n9khes$u6e$1@trimpas.omnitel.net... koks tau px :)))) juk grazina gamintojui visus garantiskai pakeistus ekranus. Konkreciai prie sito priklijuos lapuka - "cia sake klientas nuskilo poto, kai atsirado deme". Anekdotai. "Omnitelis" tai cia vadybininkas sedintis prie kompo ir viska zinantis apie konkretaus gamintojo service biuletenius? Tai tau pasitaike labai, labai protingas vadybininkas :))) "AurimasBar" wrote in message news:n9kh0v$tt4$1@trimpas.omnitel.net... gamintojo taisyklėse rašo, kad negarantinis atvejis tada, kai gedimas atsirado dėl mechaninio pažeidimo, jei gedimas atsirado ne dėl to gamintojas keičia kaip garantinį - tą man ir omnitelis patvirtino ir su pavyzdžiais; mttc tuo tarpu px, pažiedimas belenkoks - negarantinis. Mttc ko gero naudingiau nieko neįrodinėt, o atmetinėti neįdėjus nė kiek pastangų ginčitinus atvejus. "klau|simas" parašė naujienų news:n9kfq9$t9h$1@trimpas.omnitel.net... kaip suprast "bet nenaudinga jiems pripažinti" ? zmogau, tu manai, kad servisas uzdirba is to, kad panaikina garantija ir atiduoda tau telefona neremontuota? cia jau net neminint tu 10 euru... juk servisas ir gyvena is to, kad atlieka darbus ir gamintojas uz tuos darbus apmoka. As jau minejau ir dar karta pasikartosiu - gamintojas yra kuo smulkiausiai apibrezes, kada su tokia deme garantiskai keiciama, o kada ne. Servisas tau pakeis ta ekrana ir poto pats is savo lesu apmokes ir viso ekrano modulio kaina ir dar uz darbus, nes gamintojas to nepripazista kaip garantinio gedimo (del mech. pazeidimo)? Kiekvienas skaiciuoja savo pinigus, ne tik as ir tu :) "AurimasBar" wrote in message news:n9k4ef$m0g$1@trimpas.omnitel.net... :) nu atrodo kaip atrodo, esmė, kad aš žinau kad ji atsirado ankščiau, įrodyt negaliu - manau servisas tą irgi žino (netikiu kad nėra precedento), bet nenaudinga jiems pripažinti. idedu dėmės foto, dėmė yra visiškai permatoma (omitelyje sakė jei būčiau perspaudęs ekraną - būtų nepermatoma dėmė), dydis pamažu plinta, jos spalva kinta priklausomai nuo išorės temperatūros kambario - praktiškai nematoma, lauke afigenai žalia. px, kaip ir meinėjau nieko aš nieškosiu, nusipirksiu kitą tel. ir tiek.. "st" parašė naujienų news:n9k3fo$le2$1@trimpas.omnitel.net... bet tu pagalvok kaip atrodo is sono. tu prasai pakeisti sudauzyta detale, motyvuodamas tuo, kad atsirado deme senai senai, bet I iskilima jus nekreipkit demesio. manau labiau pasisektu, jei tau neveiktu kokia kamera, o butu skeltas ekranas, tai kameros keitimo dar galetum reikalaut, bet kai viskas susiveda I ta pacia detale, tai zinai kaip atrodo. "AurimasBar" parašė naujienų news:n9i4sa$310$1@trimpas.omnitel.net... nu yra tų metodiku manau, gal yra precedentų su analogiškai gedimai kai telefonas nėra mechaniškai pažeistas, galima su tuom lyginti ir pan. Pačiam tenka dx visko įrodinėt, aprašyt priežastis, nustatyt tam tikrų darbų eiliškumą bei jų įtaką defektams tačiau statybos srityje ir žinoma ne visada viskas būna taip kaip sako ... "klau|simas" parašė naujienų news:n9i09e$vfc$1@trimpas.omnitel.net... jooo... tik beda, kur tokius ekpertus rast, kurie irodys, kad deme atsirado pries mechanini pazeidima :) turetu but kaip filmuose rodo, nes realiai tai net neisivaizduoju kaip PRAKTISKAI tai irodyt, atmetus nukentejusiojo zodzius. "AurimasBar" wrote in message news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net... šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0 reakcijos. omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos daugiau, nors laukiau 960 :) "Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net... "70005" <70005@usa.net> Wrote in message: > Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui > užtikrinti > prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą > hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą > remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia. > > Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už > patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t. > a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų). SIUO ATVEJU - TURI. Nes daiktas pripazintas negarantiniu. Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar didesnes -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/