kažką seki pasakas, >10 kartų buvęs MTTC, visada duoda pisūlką kur viskas surašyta On 2016.02.04 19:01, AurimasB wrote: > nedave jokios spargalkės, pakaitinį telefoną ir iš stalčiaus ištraukė > padavė, už ta net nepasirašiau :D > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:n8vq0v$sah$1@trimpas.omnitel.net... > > Kas ant spargalkes parasyta kur gavai vietoj ragelio? > > "AurimasB" wrote in message news:n8vps5$s8j$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai kodėl pats teigi kad jei matomi mechaniniai pažeidimai - garantija > negalioja, tu žinai, o omnis ir mttc nežino? > Aš ir neprašu pardavėjo išrašinėt jokių aktų, atnešiau sakau taip ir taip > yra dėmė, atsirado ankščiau nei numečiau telefoną, įskilo kampas, ar verta > siųst į garantija ar ne, sako verta - nuskilimas px. nu siunčiam jei verta. > Bet pasirodo nusiunčia net neatidaro, pamato skilimą - negartinis 200e > taisom arba 10e susimokek? tipo normalu? taigi ne "klausimas" ar kokia > bobutė, o įgaliotas mttc darbuotojas patarė siųst į garantinį.. > > > > "klau|simas" wrote in message news:n8v38l$djt$1@trimpas.omnitel.net... > > nei priemejai nei pardavejai neturi kompetencijos ir neprivalo nustatinet > gedimu ir tuo labiau israsinet defektavimo ar broko aktus. Tai normalu. Ta > daro igaliotas atstovas arba pats gamintojas. > > "AurimasBar" wrote in message news:n8uuv3$b3c$1@trimpas.omnitel.net... > > o šito nei omnis nei mttc nežinojo paimdami tikrint mano telefoną? > > "klau|simas" parašė naujienų news:n8sd6e$al0$1@trimpas.omnitel.net... > > Yra atskiras service biuletenis del tu 930 ekranu, kuriuo vadovaujamasi > nuimant garantija. Ir tai apibrezta gamintojo. Jei matomi mechaniniai > pazeidimai - garantija negalioja. Gali gincytis nesigincyjes. > > "AurimasBar" wrote in message news:n8n7q7$85i$1@trimpas.omnitel.net... > > skilimas toks mizernas, ir tikrai neturėjo įtakos dėmei, nes ji kur kas > ankščiau atsirado.. bandysiu jei nepavyks tiesiai atsiimt eit per omnitelį. > dar galvoju gal su omniu pasikonsultuot, gal yra galimybe kur kitur siųsti > patikrinti.. > > "ManXP" parašė naujienų news:n8n78d$7nf$1@trimpas.omnitel.net... > > Nors ir per psue perlauztas telefonas gali but nunestas. Jo defektacija > vistiek turi but nemokama > > > "Dainiushas" wrote in message news:n8lleb$nl6$3@trimpas.omnitel.net... > > čia vis dar kontekste to, kad garantiniam nunešamas ragelis su skilusiu > ekranu? > > On 2016.01.31 15:28, 70005 wrote: >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net... >>> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves >>> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol >>> skaiciau tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz >>> prekes garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi >>> moket, ir px, nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu >>> galutinei apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is >>> kurios nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is >>> ju uzsakei paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai >> >> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui >> užtikrinti prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja >> turėti nuosavą hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją >> pas savo pasirinktą remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia. >> >> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio >> už patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės >> pagal t. a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei >> turėtų). >> >> Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti >> telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo >> elektrą ar ko tik anie reikalauja. >> >