Tiesa omnitelyje sakė, kad analogišku atveju su htc telefonu, parašius gamintojui telefonas buvo pakeistas, nepaisant mechaninių pažeidimų. "AurimasBar" parašė naujienų news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net... šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0 reakcijos. omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos daugiau, nors laukiau 960 :) "Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net... "70005" <70005@usa.net> Wrote in message: > Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui > užtikrinti > prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą > hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą > remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia. > > Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už > patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t. > a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų). SIUO ATVEJU - TURI. Nes daiktas pripazintas negarantiniu. Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar didesnes -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/