"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net... > preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes > jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB NX, > tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera ipareigota > nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo preke apziuret). > Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i kazkoki mistini garantini > centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is ju, ne is garantinio centro, > tai tegul patys ir nesa i garantini, arba veza nors ir tiesiai > gamintojui - tau px Na, jei tas garantinis būtų ne kita įmonė, o, tarkim, paties pardavėjo padalinys (ir lygiai taip pat galėtų būt kitam miesto gale nei parduotuvė, kurioje pirkai), kas jam kliudytų paėmus telefoną diagnozuoti „mechaninį pažeidimą“ ir lygiai taip pat pareikalauti susimokėti už remontą arba diagnostiką?