Irgi analogiška bėda. Dėmė plito - pakeitė. Pakeitus vėl atsirado 3x3mm dėmė. Jau nebekeitė. Samsung pripažino, kaip normą. Kas įdomiausia - dėmė išnyko (matomai "prisiklijavo atgal stiklas). "Dainiushas" wrote in message news:n8kgme$ctk$1@trimpas.omnitel.net... analogiškai tik nesudaužytą ekraną su dėme be jokių klausimų pakeitė per 3 dienas On 2016.01.31 09:54, AurimasB wrote: > nu bl, nešiau į omnitelį, ties sako nešk tiesiai i mttc sutaupysi kokias > 3dienas, kol mes perduosim.. kitą syk aišku žinosiu, netragedija tas > 10e, bet tas kad net neminėjo, kad kažką reiks mokėt - paima tel, paskui > kad atsiimt ištraukia mokestį - užknisa. > > Defektas atsirado prieš kokius 2 mėn kairiam kampe koki 0,5x0,5 cm dėmė, > su laiku plečiasi ir dabar jau ~2x2cm. bet bėda jau kai ta dėmė buvo > numečiau telefoną ir ana įskilo ~2mm kitam kampe, manau dėl to mano > gedimą ir nurašė.. tel lumia 930. > > "ManXP" wrote in message news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net... > > T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves > pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol skaiciau > tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz prekes > garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi moket, ir px, > nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu galutinei > apziurai. > O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is kurios nepirkai), jie > jau > be problemu gali israyts saskaita, nes tu is ju uzsakei paslauga (tel. > apziura), nors telefono is ju nepirkai > > > "70005" wrote in message news:n8dlji$bc5$1@trimpas.omnitel.net... > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net... >> preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes >> jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB >> NX, tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera >> ipareigota nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo >> preke apziuret). Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i >> kazkoki mistini garantini centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is >> ju, ne is garantinio centro, tai tegul patys ir nesa i garantini, arba >> veza nors ir tiesiai gamintojui - tau px > > Na, jei tas garantinis būtų ne kita įmonė, o, tarkim, paties pardavėjo > padalinys (ir lygiai taip pat galėtų būt kitam miesto gale nei parduotuvė, > kurioje pirkai), kas jam kliudytų paėmus telefoną diagnozuoti „mechaninį > pažeidimą“ ir lygiai taip pat pareikalauti susimokėti už remontą arba > diagnostiką? >