Gerai, nekomentuosiu. Tik dėl kitos priežasties: tai per primityvu ;) "Remigijus" <em@i.las> wrote in message news:jap2be$8o3$1@trimpas.omnitel.net... > Rezultą aš turiu mintyje rezultatą. > > Tavo - kaip samotiokom gausis, taip gausis. > > Mano - kaip isvengti to, kas gausis samotiokom. > > Tau perdaug sudėtinga, nekomentuok. > > Remigijus > > On 2011.11.21 00:21, Alvidon wrote: >> O ko rezultatą tu turi omeny ? :) Veikimo ar "paveikimo" ? >> Šiaip jau nelabai tas paveikimas yra realus. Čia gal taip >> trumpai būtų: galima manyt, kad madas diktuoja visokie >> ti mados korifėjai (armaniai ir kitokie gučiai), o galima >> (ir aš linkstu būtent prie tokios versijos, t.y. man jin geriau >> koreliuoja su stebėjimų rezultatais) - kad mados korifėjai >> yra tie/tokie, turi turi afigienną nuojautą "kas patiks masėms" >> (beje nebūtinai patys suvokddami kad jie tik nujaučia, o >> ne diktuoja). >> >> "Remigijus"<em@i.las> wrote in message news:jabsut$jsd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tau neįdomu koks to rezultatas? (!? - tu ne fizikas) >>> >>> Remigijus >>> >>> On 2011.11.12 18:13, Alvidon wrote: >>>> Manau pas mus iš esmės skirtingi interesai: man įdomu kaip tai veikia, >>>> tau įdomu kaip tai paveikti. >>>> >>>> "bet_kas"<kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:j9kb29$ql2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Efektyvūs (rezultatą duodantys) kalbėjimai viena iš >>>>> sociologijos (mokslų apie bendruomenių elgseną) sričių... >>>>> >>>>> "Alvidon" parašė naujienų news:j9jhjr$s8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Man idomu kone viskas, kas susiję su sociologija (nu pavadinkim taip...). >>>>> Man idomu. Tai argumentas. Čia gana gera terpė tyrinėti. Nors ir savotiška. >>>>> >>>>> Na o kadangi propaganda užsiimti nenoriu (ir netgi abejoju to tikslingumu), >>>>> tai man visi tie "efektyvūs kalbėjimai" - labai jau toli ir neįtemą. >>>>> Smegenkruša - tavo arkliukas, ne mano. Vat pvz. man labai idomus buvo >>>>> tavo atvejis. Jau kaip ir išsiaiškinau. Na bet įdomybių dar daug pasauly ;) >>>>> >>>>> "bet_kas"<kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>> news:j9j7n9$jh7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Žmonės arba stumia savo požiūrį (tebūnie >>>>>> propaganda) arba šiukšlina. Jūs renkatės tą, antrąjį? >>>>>> >>>>>> O šiaip, kai pusę testo sudaro neiginiai (neįdomu, >>>>>> nenoriu, nerūpi) tampa akivaizdu - efektyvus >>>>>> kalbėjimas šiam žmogui "terra incognita". >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Alvidon" parašė naujienų news:j9grgl$pg7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tikslinė auditorija - duotu atveju man visai neidomus faktorius. >>>>>> Aš čia neužsiimu ir visai nenoriu užsiimti propaganda, taigis ir >>>>>> auditorija man mažiausiai rūpi tuo požiūriu. >>>>>> >>>>>> Belieka eilinį kartą konstatuot, jog neri į krūmus. Kaip kitaip traktuot >>>>>> atsaką į "nacijos kaip savoka ir kaip veiksnys susiformavo XIXa." >>>>>> visokiais tavais "apsibrėžti" beigis "tikslinėm auditorijom" ? >>>>>> >>>>>> "bet_kas"<kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>>> news:j9eq13$97c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Siūlau bent pradžiai prieš teigiant ką nors apsibrėžti bei >>>>>>> nors minimaliai suvokti tikslinę auditoriją. >>>>>>> >>>>>>> "Alvidon" parašė naujienų news:j9e259$kiq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tikrai nesupratai ar tik apsimeti ? >>>>>>> >>>>>>> "bet_kas"<kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>>>> news:j9c7o0$5rd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nereikia čia propagandos. >>>>>>>> Rėžti kalbą apie didžius nuveiktus darbus - pataikavimas. >>>>>>>> Rėžti kalbą apie tikslus - strategija, veiksmus tikslam pasiekt - >>>>>>>> taktika. >>>>>>>> "Alvidon" parašė naujienų news:j9bkoa$m8u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> :) Kažkuria prasme tu teisus. Iki maždaug XIXa. ištikro nebuvo tokios >>>>>>>> savokos kaip "lietuviai" (kaip ir visų kitų "tautų"). Tauta kaip >>>>>>>> veiksnys >>>>>>>> socialiniam gyvenime atsirado tik ~XIXa. Iki tol tebuvo svarbu pavaldybė >>>>>>>> (kas tavo suverenas) ir religija. Taigis ir turim - arba LDK (kur esmė >>>>>>>> ne >>>>>>>> "L", >>>>>>>> o "DK", arba carus (vėlgi be "rusų"). Kitaip sakant rusai - caro valdomų >>>>>>>> žemių gyventojai, lietuviai - LDK valdomi gyventojai, lenkai - Lenkijos >>>>>>>> Karaliaus valdomi gyventojai. Nu ir taip toliau. Nu arba taip: išėjęs >>>>>>>> prieš >>>>>>>> kokio Vytauto ar Algirdo kariauną ir ėmes rėžti tautiškai patriotiškas >>>>>>>> kalbas >>>>>>>> apie lietuvių likimą, didį kelią bei istorinę misiją būtum geriausiu >>>>>>>> atveju >>>>>>>> nesuprastas, palaikytas durnaropių apsirijusiu kvaileliu. Vat jei imtum >>>>>>>> rėžti >>>>>>>> apie didžio vado didžiai vadovaujamos kariaunos didžius darbus - o tadu >>>>>>>> jau visuotina meilė ir aplodismentai. O jau kokia kalba tie kariūnai >>>>>>>> šneka >>>>>>>> - nelabai kam ir rūpėjo, bile kažkiek susikalbėtų. Nu o "tauta", >>>>>>>> "nacija" - >>>>>>>> ir išvis beprasmis žodis buvo. >>>>>>>> "Remigijus"<em@i.las> wrote in message >>>>>>>> news:j99k0n$1dq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Prieštaraujate pati sau, bet mes jums visvien visiškai pritariame - >>>>>>>>> lietuvių niekad niekur nėra buvę, o lietuvi1u kalbą 19-ame amžiuje >>>>>>>>> sugalvojo Kudirka ir klastingai dalį lenkų suvedžiojo... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Remigijus >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2011.11.04 21:16, Daiva D. wrote: >>>>>>>>>> "Alvidon"<alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:j915ov$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Su kuo kolaboravo mano protėviai palei Rokiškį >>>>>>>>>>> sulenkinę savo pavardę ? Su LDK ? Su carais ? >>>>>>>>>>> Lenkų valdžios tuose kraštuose nebuvo nė sekundės. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Atsiprašau, kad įsiterpiu, bet čia jūs truputėlį klystate. >>>>>>>>>> Polonizacija >>>>>>>>>> į >>>>>>>>>> Lietuvą atėjo kartu su krikščionybe. Štai jums pavyzdys >>>>>>>>>> http://www.epaveldas.lt/vbspi/biRecord.do?biRecordId=2223 (Rokiškio >>>>>>>>>> metrikų knygų neturiu galimybės parodyti, tačiau Pakruojis pakankamai >>>>>>>>>> arti, o bažnytinės metrikų knygos pagal tokį pat pavyzdį buvo rašomos >>>>>>>>>> visoje Lietuvoje). Pavardė Wojtkiewicz neabejotinai yra lenkiškos >>>>>>>>>> kilmės, >>>>>>>>>> kaip ir Vaitkus, kilusi iš žodžio wójt (viršaitis). >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >