Butent. Todel kuo labiau vartotojai sia teise naudosis, tuo maziau pardavejam apsimokes vienadieni slamsta pardavinet. On 12/14/2011 03:27 PM, Joy Division wrote: > cia lygiai taip pat - kokia teise turi gamintojas gaminti nekokybiska > daikta ir palikti vartotoja be nieko remonto periodo metu.. vartotojas > juk sumokejo uz veikianti daikta o ne uz jo remonta ir su tuo susijusius > nepatogumus.. > >> "klausimas" wrote in message news:jca77p$d2a$1@trimpas.omnitel.net... >> nesuprantu kokia teise klientai turi reikalauti pakeisti i nauja puse >> metu ar daugiau naudota sugedusi daikta, jeigu ji galima sutaisyt? >> Istatymiskai nezinau, bet garantinis manau tam ir yra kad remontuotu, >> o ne keistu i naujus (isskyrus tada, kai dalis/mazgas/detale/modulis >> neremontuojamas). >> > "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message > news:jc9qbs$n7e$2@trimpas.omnitel.net... >> On 12/14/2011 11:09 AM, spakainas wrote: >>> O kas čia blogai? Kodėl privalo keist, jei nesunkiai remontuojasi? >> todel kad privalo, jei to klietas pageidauja. >