nu bet iš kitos pusės, kodėl perkant mažiausia įmanoma kaina su tikrai juokingu pardavėju uždarbiu, tikimasi superinio serviso? On 12/14/2011 09:59 PM, Edvinas wrote: > 2011-12-14 22:03, VNO rašė: >> pritariu irgi. >> kaip pirkejas -aisku nreciau lengviausio budo. >> bet protingumo krierijus irgi turi buti. >> perdege koks nors nekokybiskas saugiklis - tv nedirba. >> tai dabar reikia pulti keisktii tv? >> nonsensas. > > O kodėl dėl perdegusio saugiklio pirkėjas turi vargti transportuodamas > TV (plazminio atveju transportavimas išties sudėtingas) į garantinį ir > iš jo, be to porą savaičių būti be TV? Čia irgi protingumo kriterijai > pritaikyti? > > Esmė ta, kad mes čia nekalbame apie protingumo kriterijus ir t.t. Yra > įstatymai. Ir jų reikėtų laikytis. Bent jau suorganizuoti sugedusio TV > transportą. O kai pareiškiama, kad čia pirkėjo bėda — tai jau sorry.