as zinau kaip praktikoj buna. "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message news:jcd27q$osa$1@trimpas.omnitel.net... > Eik tu zinai kur - matai ka nori matyt > On 12/15/2011 12:35 PM, mindau wrote: >> tu biski atsargiau su issireiskimais. as labai puikiai supratau apie ka >> kalba ejo. >> pakartosiu tau dar karta tai ka jau sake Baterijus. net ir gedimo atveju >> pardavejas neprivalo vienasaliskai grazinti pinigu ar keisti daikto >> nauju. >> tai yra pirkejo teise reikalauti, bet ne prievole pardavejui aklai ta >> reikalavima vykdyti. >> >> >> >> "mindis"<mindaugask123@gmail.com> wrote in message >> news:jccco5$m3g$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tu bl gal durnas ar skaityt nemoki - visur cia kalba ejo apie GEDIMA o >>> ne >>> SUGADINIMA >>> On 12/15/2011 10:43 AM, mindau wrote: >>>> taigi pats maike plesei, kad pardavejas besalygiskai turi grazinti >>>> pinigus >>>> pirkejui pareikalavus.. >>>> >>>> >>>> "mindis"<mindaugask123@gmail.com> wrote in message >>>> news:jccbgg$k8k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kas kur aiskino kad vienareiksmiskai turi grazint? - nieks cia nesneka >>>>> apie SUgadinima, kalba eina apie gedima del gamintojo kaltes, ka aisku >>>>> turi nustatyt servisas, o toliau jau baterijus paaiskino. Bet tamsta >>>>> besalygiskai neigei pinigu grazinimo varianto pasirinkimo galimybe ir >>>>> vadinai tai visiska nesamone ir tavo sveiku protu nesuvokiamu dalyku. >>>>> On 12/15/2011 10:28 AM, Saulius74901 wrote: >>>>>> Esme tame, kad as ir bandau zmogui pasakyt, jog vienareiksmiskai nei >>>>>> yra >>>>>> nei >>>>>> gali buti keitimo kitu daiktu. >>>>>> Viskas priklausys nuo daugelio tavo ir kitu forumo dalyviu aprasytu >>>>>> aplinkybiu. >>>>>> "Baterijus"<tspokas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jccamh$iv8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na ko tu taip putojiesi? Ramiau žiūrėk į viską, daugiau teisus esi >>>>>>> nei >>>>>>> neteisus :) >>>>>>> Yra gi tų teisinių precedentų pakankamai dėl >>>>>>> keitimo/grąžinimo/taisymo. >>>>>>> Taip, keitimas/grąžinimas be tikrinimo servise įmanomas tik >>>>>>> pardavėjo >>>>>>> gera >>>>>>> valia. Ypač sudėtingos technikos, kaip TV, atveju. >>>>>>> Kai servisas pasako - "taip, gamybos defektas, reik taisyt", tuomet >>>>>>> informuojamas vartotojas ir jis pasako ko tikisi iš pardavėjo. >>>>>>> Tarkim >>>>>>> perdegęs TV saugiklis, o pirkėjas pareiškia, jog nori atgauti >>>>>>> pinigus. >>>>>>> Pardavėjas nesutinka, nes tai absurdas. Tuomet pirkėjas kreipiasi į >>>>>>> vartotojų teises, toliau galbūt į teismą. Tokia pirkėjo teisė, nes >>>>>>> įstatymai jam leidžia rinktis ir nenurodo jokių išlygų! Tačiau >>>>>>> visuomet >>>>>>> yra bet (!). Teismas vadovaudamasis teisingumo, protingumo ir >>>>>>> sąžiningumo >>>>>>> principais, tikriausiai nuspręstų, jog gedimas yra neesminis ir >>>>>>> suteiktų >>>>>>> teisę pardavėjui negražint/nekeist TV, o jį rekomenduot. >>>>>>> >>>>>>> Tai mano nuomonė, remiantis mano matytomis teismų nutartimis. >>>>>>> >>>>>>> Žodžiu, apibendrinant taip: vienareikšmiškai įstatymuose nenurodyta, >>>>>>> kad >>>>>>> pirkėjas vienašališkai ir be išlygų gali reikalaut keist/grąžint >>>>>>> prekę, >>>>>>> tačiau nenurodyta ir kitaip. Todėl, jei pirkėjas, pardavėjas ir >>>>>>> vartotojų >>>>>>> apsauga nesutaria, tuomet teismas sprendžia, kurios šalies >>>>>>> reikalavimas >>>>>>> protingesnis. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "saulius74901" wrote in message >>>>>>> news:jcasqe$a56$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Nu ir kas ten parasyta? >>>>>>> Cituoju ka tu rasai: Nekokybisku daiktu grazinima... >>>>>>> Pagal tave kiekvienas sugedes vienareiksmiskai nekokybiskas ir turi >>>>>>> buti >>>>>>> grazintas? >>>>>>> O jei sugedes del pirkejo kaltes? Nekokybiskas taip pat? nes nebuvo >>>>>>> durakoustojcivyj? >>>>>>> Paimu savo mikrobange..., ot bl.. paseno dizainas. Imu dvi >>>>>>> skirtingas >>>>>>> fazes >>>>>>> pajungiu vietoj fazes ir nulio vuoaliaaaa. Sugedo. Keiciam. Imu >>>>>>> karuti >>>>>>> po >>>>>>> 2 >>>>>>> metu eksloatacijos ipilu i ji benzino saliaros misinio... vuoblia >>>>>>> sugedo, >>>>>>> reik keist. >>>>>>> >>>>>>> Net ir akivaizdaus broko atveju pardavejas turi klausi gamintojo ka >>>>>>> daryt, >>>>>>> buna, kad anas liepia keist detales ir nekeicia gaminio (toks >>>>>>> atvejis >>>>>>> imanomas ir galimas netgi keiciant TV panele). Kaip mani elgsis >>>>>>> pardavejas? >>>>>>> As zinau keis tik tada, kai gaus patvirtinima is gamintojo. >>>>>>> Visur turi buti kazkokie kirterijai, apie kuriuos raso kiti sio >>>>>>> forumo >>>>>>> dalyviai. Vienareiksmiskai taip kaip as ar tu noresim nebus nieko, >>>>>>> kaip >>>>>>> ir >>>>>>> nebutu gaila, bet pasikeist sugadinto daikto ar ne pagal aprasymus >>>>>>> ir >>>>>>> instrukcijas naudoto gali ir nesigaut. >>>>>>> >>>>>>> "VNO"<paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >>>>>>> news:jcaoq8$553$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu tai ar priversi grazinti pinigus jei mikrobanges lempute >>>>>>>> perdegs? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> VNO >>>>>>>> "mindis"<mindaugask123@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:jcadpf$o91$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 12/14/2011 04:59 PM, Struktur wrote: >>>>>>>>>> O jeigu garantinei masinai lempute perdege? Grazins pinigus ar >>>>>>>>>> ne? >>>>>>>>>> Pagal >>>>>>>>>> ta pati istatyma. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> su automobiliais kit kalba, bet jau girdejau kad yra precedentas >>>>>>>>> kai >>>>>>>>> garantini auto grazino. Bet cia tik gandu lygy. Beto lemputes kaip >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> kaladeles ar tepalai - eksploatacines medziagos. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >