nu yra racijos jusu rasliavoj "mindis" <mindaugask123@gmail.com> parašė naujienų news:jca8u8$fq8$1@trimpas.omnitel.net... > Butent. Todel kuo labiau vartotojai sia teise naudosis, tuo maziau > pardavejam apsimokes vienadieni slamsta pardavinet. > > On 12/14/2011 03:27 PM, Joy Division wrote: >> cia lygiai taip pat - kokia teise turi gamintojas gaminti nekokybiska >> daikta ir palikti vartotoja be nieko remonto periodo metu.. vartotojas >> juk sumokejo uz veikianti daikta o ne uz jo remonta ir su tuo susijusius >> nepatogumus.. >> >>> "klausimas" wrote in message news:jca77p$d2a$1@trimpas.omnitel.net... >>> nesuprantu kokia teise klientai turi reikalauti pakeisti i nauja puse >>> metu ar daugiau naudota sugedusi daikta, jeigu ji galima sutaisyt? >>> Istatymiskai nezinau, bet garantinis manau tam ir yra kad remontuotu, >>> o ne keistu i naujus (isskyrus tada, kai dalis/mazgas/detale/modulis >>> neremontuojamas). >>> >> "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message >> news:jc9qbs$n7e$2@trimpas.omnitel.net... >>> On 12/14/2011 11:09 AM, spakainas wrote: >>>> O kas čia blogai? Kodėl privalo keist, jei nesunkiai remontuojasi? >>> todel kad privalo, jei to klietas pageidauja. >> >