Tema: Re: Akmenys į Trajektorijos daržą
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-12-15 10:28:04
Esme tame, kad as ir bandau zmogui pasakyt, jog vienareiksmiskai nei yra nei 
gali buti keitimo kitu daiktu.
Viskas priklausys nuo daugelio tavo ir kitu forumo dalyviu aprasytu 
aplinkybiu.
"Baterijus" <tspokas@gmail.com> wrote in message 
news:jccamh$iv8$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ko tu taip putojiesi? Ramiau žiūrėk į viską, daugiau teisus esi nei 
> neteisus :)
> Yra gi tų teisinių precedentų pakankamai dėl keitimo/grąžinimo/taisymo.
> Taip, keitimas/grąžinimas be tikrinimo servise įmanomas tik pardavėjo gera 
> valia. Ypač sudėtingos technikos, kaip TV, atveju.
> Kai servisas pasako - "taip, gamybos defektas, reik taisyt", tuomet 
> informuojamas vartotojas ir jis pasako ko tikisi iš pardavėjo. Tarkim 
> perdegęs TV saugiklis, o pirkėjas pareiškia, jog nori atgauti pinigus. 
> Pardavėjas nesutinka, nes tai absurdas. Tuomet pirkėjas kreipiasi į 
> vartotojų teises, toliau galbūt į teismą. Tokia pirkėjo teisė, nes 
> įstatymai jam leidžia rinktis ir nenurodo jokių išlygų! Tačiau visuomet 
> yra bet (!). Teismas vadovaudamasis teisingumo, protingumo ir sąžiningumo 
> principais, tikriausiai nuspręstų, jog gedimas yra neesminis ir suteiktų 
> teisę pardavėjui negražint/nekeist TV, o jį rekomenduot.
>
> Tai mano nuomonė, remiantis mano matytomis teismų nutartimis.
>
> Žodžiu, apibendrinant taip: vienareikšmiškai įstatymuose nenurodyta, kad 
> pirkėjas vienašališkai ir be išlygų gali reikalaut keist/grąžint prekę, 
> tačiau nenurodyta ir kitaip. Todėl, jei pirkėjas, pardavėjas ir vartotojų 
> apsauga nesutaria, tuomet teismas sprendžia, kurios šalies reikalavimas 
> protingesnis.
>
>
> "saulius74901"  wrote in message news:jcasqe$a56$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nu ir kas ten parasyta?
> Cituoju ka tu rasai: Nekokybisku daiktu grazinima...
> Pagal tave kiekvienas sugedes vienareiksmiskai nekokybiskas ir turi buti
> grazintas?
> O jei sugedes del pirkejo kaltes? Nekokybiskas taip pat? nes nebuvo
> durakoustojcivyj?
> Paimu savo mikrobange..., ot bl.. paseno dizainas. Imu dvi skirtingas 
> fazes
> pajungiu vietoj fazes ir nulio vuoaliaaaa. Sugedo. Keiciam. Imu karuti po 
> 2
> metu eksloatacijos ipilu i ji benzino saliaros misinio... vuoblia sugedo,
> reik keist.
>
> Net ir akivaizdaus broko atveju pardavejas turi klausi gamintojo ka daryt,
> buna, kad anas liepia keist detales ir nekeicia gaminio (toks atvejis
> imanomas ir galimas netgi keiciant TV panele). Kaip mani elgsis 
> pardavejas?
> As zinau keis tik tada, kai gaus patvirtinima is gamintojo.
> Visur turi buti kazkokie kirterijai, apie kuriuos raso kiti sio forumo
> dalyviai. Vienareiksmiskai taip kaip as ar tu noresim nebus nieko, kaip ir
> nebutu gaila, bet pasikeist sugadinto daikto ar ne pagal aprasymus ir
> instrukcijas naudoto gali ir nesigaut.
>
> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
> news:jcaoq8$553$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai ar priversi grazinti pinigus jei mikrobanges lempute perdegs?
>>
>>
>> VNO
>> "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message 
>> news:jcadpf$o91$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 12/14/2011 04:59 PM, Struktur wrote:
>>>> O jeigu garantinei masinai lempute perdege? Grazins pinigus ar ne? 
>>>> Pagal
>>>> ta pati istatyma.
>>>>
>>> su automobiliais kit kalba, bet jau girdejau kad yra precedentas kai
>>> garantini auto grazino. Bet cia tik gandu lygy. Beto lemputes kaip ir
>>> kaladeles ar tepalai - eksploatacines medziagos.
>