Esme tame, kad as ir bandau zmogui pasakyt, jog vienareiksmiskai nei yra nei gali buti keitimo kitu daiktu. Viskas priklausys nuo daugelio tavo ir kitu forumo dalyviu aprasytu aplinkybiu. "Baterijus" <tspokas@gmail.com> wrote in message news:jccamh$iv8$1@trimpas.omnitel.net... > Na ko tu taip putojiesi? Ramiau žiūrėk į viską, daugiau teisus esi nei > neteisus :) > Yra gi tų teisinių precedentų pakankamai dėl keitimo/grąžinimo/taisymo. > Taip, keitimas/grąžinimas be tikrinimo servise įmanomas tik pardavėjo gera > valia. Ypač sudėtingos technikos, kaip TV, atveju. > Kai servisas pasako - "taip, gamybos defektas, reik taisyt", tuomet > informuojamas vartotojas ir jis pasako ko tikisi iš pardavėjo. Tarkim > perdegęs TV saugiklis, o pirkėjas pareiškia, jog nori atgauti pinigus. > Pardavėjas nesutinka, nes tai absurdas. Tuomet pirkėjas kreipiasi į > vartotojų teises, toliau galbūt į teismą. Tokia pirkėjo teisė, nes > įstatymai jam leidžia rinktis ir nenurodo jokių išlygų! Tačiau visuomet > yra bet (!). Teismas vadovaudamasis teisingumo, protingumo ir sąžiningumo > principais, tikriausiai nuspręstų, jog gedimas yra neesminis ir suteiktų > teisę pardavėjui negražint/nekeist TV, o jį rekomenduot. > > Tai mano nuomonė, remiantis mano matytomis teismų nutartimis. > > Žodžiu, apibendrinant taip: vienareikšmiškai įstatymuose nenurodyta, kad > pirkėjas vienašališkai ir be išlygų gali reikalaut keist/grąžint prekę, > tačiau nenurodyta ir kitaip. Todėl, jei pirkėjas, pardavėjas ir vartotojų > apsauga nesutaria, tuomet teismas sprendžia, kurios šalies reikalavimas > protingesnis. > > > "saulius74901" wrote in message news:jcasqe$a56$1@trimpas.omnitel.net... > > Nu ir kas ten parasyta? > Cituoju ka tu rasai: Nekokybisku daiktu grazinima... > Pagal tave kiekvienas sugedes vienareiksmiskai nekokybiskas ir turi buti > grazintas? > O jei sugedes del pirkejo kaltes? Nekokybiskas taip pat? nes nebuvo > durakoustojcivyj? > Paimu savo mikrobange..., ot bl.. paseno dizainas. Imu dvi skirtingas > fazes > pajungiu vietoj fazes ir nulio vuoaliaaaa. Sugedo. Keiciam. Imu karuti po > 2 > metu eksloatacijos ipilu i ji benzino saliaros misinio... vuoblia sugedo, > reik keist. > > Net ir akivaizdaus broko atveju pardavejas turi klausi gamintojo ka daryt, > buna, kad anas liepia keist detales ir nekeicia gaminio (toks atvejis > imanomas ir galimas netgi keiciant TV panele). Kaip mani elgsis > pardavejas? > As zinau keis tik tada, kai gaus patvirtinima is gamintojo. > Visur turi buti kazkokie kirterijai, apie kuriuos raso kiti sio forumo > dalyviai. Vienareiksmiskai taip kaip as ar tu noresim nebus nieko, kaip ir > nebutu gaila, bet pasikeist sugadinto daikto ar ne pagal aprasymus ir > instrukcijas naudoto gali ir nesigaut. > > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:jcaoq8$553$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai ar priversi grazinti pinigus jei mikrobanges lempute perdegs? >> >> >> VNO >> "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message >> news:jcadpf$o91$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 12/14/2011 04:59 PM, Struktur wrote: >>>> O jeigu garantinei masinai lempute perdege? Grazins pinigus ar ne? >>>> Pagal >>>> ta pati istatyma. >>>> >>> su automobiliais kit kalba, bet jau girdejau kad yra precedentas kai >>> garantini auto grazino. Bet cia tik gandu lygy. Beto lemputes kaip ir >>> kaladeles ar tepalai - eksploatacines medziagos. >