Is sito viso burbulo moralas yra toks, kad vis dar yra naivuoliu "naxaliavciku" pirkeju, kurie tikisi, jog yra pardaveju vietoje, kurie dirba su 1-2% marzom ir pasiruose jums gedimu atveju kojas rankas buciuodami pristatyti lygiai toki pati nauja daikta arba pinigus prie duru bijodami kad neduok tu dieve neparasytu neigiamo komentaro ar nepatrolintu apie juos kokiam newsgroup'e :) Taip nebus, atsibuskit. "Struktur" parašė naujienų news:jcsbun$hrb$1@trimpas.omnitel.net... On 2011.12.13 23:32, Edvinas wrote: > Noriu perspėti, kad gedimo garantinio laikotarpiu atveju su Trajektorija > bus problemų. > > Nenori keisti sugedusio TV (pirktas prieš porą mėnesių), tipo tik > remontuoja, apie tai, kad sunkesnio nei 10kg sugedusio daikto > transportavimu turi pasirūpinti pardavėjas irgi nenori girdėti. > > Cia taip, trumpai... VVTAT viešųjų ryšių vyriausiasis specialistas Vitas Jonas Ūsas ppabrėžė, kad vartotojo reikalavimas dėl nekokybiškos prekės visuomet turi būti pamatuotas ir proporcingas esamam gedimui: „Jeigu prekės gedimas yra esminis ir dėl jo prekės negalima naudoti pagal įprastinę paskirtį, vartotojas turi teisę reikalauti pakeisti netinkamos kokybės prekę kita kokybiška preke arba reikalauti nutraukti prekės pirkimo–pardavimo sutartį bei grąžinti sumokėtus pinigus.“