Tema: Re: Akmenys į Trajektorijos daržą
Autorius: Hertz
Data: 2011-12-25 19:30:44
Man tai butu dzin kad saugiklis perdege, to neturi buti, o jei taip yra 
reiskia kazkas neteisingai suprojektuota ir as logiskai mastant noreciau 
atsikratyti tokio aparato ir pirkti kita. Ir tai logiskas mastymas, o jei 
taip turi buti...puiku, tegul tai iraso I vartotojo instrukcija ir dar pries 
perkant pasako kad reiks kas savaite saugiklius keisti, paziureciau kiek 
tokia kontora kiek TV parduotu.


"Baterijus"  parašė naujienų news:jccamh$iv8$1@trimpas.omnitel.net...

Na ko tu taip putojiesi? Ramiau žiūrėk į viską, daugiau teisus esi nei
neteisus :)
Yra gi tų teisinių precedentų pakankamai dėl keitimo/grąžinimo/taisymo.
Taip, keitimas/grąžinimas be tikrinimo servise įmanomas tik pardavėjo gera
valia. Ypač sudėtingos technikos, kaip TV, atveju.
Kai servisas pasako - "taip, gamybos defektas, reik taisyt", tuomet
informuojamas vartotojas ir jis pasako ko tikisi iš pardavėjo. Tarkim
perdegęs TV saugiklis, o pirkėjas pareiškia, jog nori atgauti pinigus.
Pardavėjas nesutinka, nes tai absurdas. Tuomet pirkėjas kreipiasi į
vartotojų teises, toliau galbūt į teismą. Tokia pirkėjo teisė, nes įstatymai
jam leidžia rinktis ir nenurodo jokių išlygų! Tačiau visuomet yra bet (!).
Teismas vadovaudamasis teisingumo, protingumo ir sąžiningumo principais,
tikriausiai nuspręstų, jog gedimas yra neesminis ir suteiktų teisę
pardavėjui negražint/nekeist TV, o jį rekomenduot.

Tai mano nuomonė, remiantis mano matytomis teismų nutartimis.

Žodžiu, apibendrinant taip: vienareikšmiškai įstatymuose nenurodyta, kad
pirkėjas vienašališkai ir be išlygų gali reikalaut keist/grąžint prekę,
tačiau nenurodyta ir kitaip. Todėl, jei pirkėjas, pardavėjas ir vartotojų
apsauga nesutaria, tuomet teismas sprendžia, kurios šalies reikalavimas
protingesnis.


"saulius74901"  wrote in message news:jcasqe$a56$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir kas ten parasyta?
Cituoju ka tu rasai: Nekokybisku daiktu grazinima...
Pagal tave kiekvienas sugedes vienareiksmiskai nekokybiskas ir turi buti
grazintas?
O jei sugedes del pirkejo kaltes? Nekokybiskas taip pat? nes nebuvo
durakoustojcivyj?
Paimu savo mikrobange..., ot bl.. paseno dizainas. Imu dvi skirtingas fazes
pajungiu vietoj fazes ir nulio vuoaliaaaa. Sugedo. Keiciam. Imu karuti po 2
metu eksloatacijos ipilu i ji benzino saliaros misinio... vuoblia sugedo,
reik keist.

Net ir akivaizdaus broko atveju pardavejas turi klausi gamintojo ka daryt,
buna, kad anas liepia keist detales ir nekeicia gaminio (toks atvejis
imanomas ir galimas netgi keiciant TV panele). Kaip mani elgsis pardavejas?
As zinau keis tik tada, kai gaus patvirtinima is gamintojo.
Visur turi buti kazkokie kirterijai, apie kuriuos raso kiti sio forumo
dalyviai. Vienareiksmiskai taip kaip as ar tu noresim nebus nieko, kaip ir
nebutu gaila, bet pasikeist sugadinto daikto ar ne pagal aprasymus ir
instrukcijas naudoto gali ir nesigaut.

"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
news:jcaoq8$553$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai ar priversi grazinti pinigus jei mikrobanges lempute perdegs?
>
>
> VNO
> "mindis" <mindaugask123@gmail.com> wrote in message 
> news:jcadpf$o91$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 12/14/2011 04:59 PM, Struktur wrote:
>>> O jeigu garantinei masinai lempute perdege? Grazins pinigus ar ne? Pagal
>>> ta pati istatyma.
>>>
>> su automobiliais kit kalba, bet jau girdejau kad yra precedentas kai
>> garantini auto grazino. Bet cia tik gandu lygy. Beto lemputes kaip ir
>> kaladeles ar tepalai - eksploatacines medziagos.