nu labiau link pirmo. Tik reiktų rast su rida bent iki 300k.... On 02/19/2012 05:59 PM, Exo wrote: > Nu maždaug supratau, bet pasakyk ar aš teisingai įsivaizduoju: > Važinėju aš tuo pasatu, pajuntu kokią nors problemą, nuvažiuoju į eilinį servisą, susimoku 500-1000lt ir išvažiuoju laimingai šypsodamasis? > > Ar vis dėl to: > Važinėju, pajuntu kokią nors problemą, nuvažiuoju į servisą, o ten man sako "ai tai čia passatų problema ir remontas 3kLt, bet mes tuo neužsiemam, vežk pas dylerį"? > > > Exo > > > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jhr5vo$n7v$1@trimpas.omnitel.net... >> geriausia 81kW viensdevyni, nors 66kW irgi važiuoja pusėtinai. Dujos, >> tai IMHO 1.8T arba 2.8. Abo 1.8 ir 1.6 greitokai vožtuvai ant dujų >> pasibaigia. Dar pas 1.8 atmosferiką fazių reguliavimo mechanizmas brangus. >> 85kW irgi normalūs. Vienu žodžiu jam ką randi neubytą >> >> On 02/19/2012 05:14 PM, Exo wrote: >>> Nu kažkur 1998 - 2000 metai. O kaip ten varikliais, koks sprendimas žmoniškesnis 1,9D ar koks nors benzas+kokybiškos dujos? >>> >>> Exo >>> >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:jhr2v3$k3c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nežinau kas dabar už tokį kainų lygį išeina. Bet kuriuo atveju, bus >>>> nelabai pigu. Važiuoja gerai, normaliai sutvarkius gedimais proto per >>>> daug nepisa. Yra kelios parūdyt mėgstančios vietos >>>> >>>> On 02/19/2012 03:30 PM, Exo wrote: >>>>> Prie to pačio pakomentuokit apie Passatus: >>>>> >>>>> maždaug 6000-9000Lt kainų lygyję >>>>> >>>>> Exo >>>> >>