traukimas kada prasideda ir kada baigiasi, priklauso nuo turbos charakteristikų ir variklio soft'o :). O penki kaušai šiaip jau nėra labai tylu ir be vibracijų. Čia jau grynai mechaniškai. I6 kitas reikalas. On 02/19/2012 09:20 PM, CodeC wrote: > On 02/19/2012 09:05 PM, Dainiushas wrote: >> bet temos klausimas tikrai ne apie tai. Ir rašyta tikrai buvo ne apie >> V6TDI? > > nu kiek pamenu tai butent apie 1.9 vs 2.5. > o is subjektyviu pastebejimu, tai 4 vs 5 kausai ir ypac dyzelio tai > pagrinde skirtumas tame, kad su keturiais kausais kazkiek biski greiciau > 'traukimas' prasideda, bet lygiai taip pat greitai ir pasibaigia, tuo > tarpu 5 kausai ir prie didesniu sukiu dar tempia. > su papildomu kausu ir voztuvu skaicius padideja, gereja ten visokie > vibraciju gesinimai, variklis dirba graziau, tyliau (bendrai vadina > smooth engine angliskai).