On 02/20/2012 09:39 AM, Signalizacija wrote: > Butum mekanikos mokslo mokesis suprastum kad tas dar vienas kausa kaip tik > ir yra minusas :) nesupratau, tu cia rimtai ar ne? reik suprast, kad tie, kurie variklius projektuoja ir i serijine gamyba paleidzia, mechanikos mokslo nesimoke ir siaip sau viena skyle per daug bloke padaro? > > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:jhrf1n$ob$2@trimpas.omnitel.net... >> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote: >>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netycia gavosi vienu per >>> daug. Arba jam lygiai taip pat truksta lyginant su pvz. BMW 3.0d >> >> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :) >> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau. >> >>> >>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote: >>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote: >>>>> kurioj vietoj sudais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s.... >>>> >>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta >>>> :))) >>>> >>>>> >>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote: >>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote: >>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), ratu >>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI >>>>>>> varikliui, >>>>>> >>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su lig >>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi >>>>>> toli >>>>>> shudais iki D5 plaukt. >>>>> >>>> >>> >> > >