On 02/19/2012 08:31 PM, Dainiushas wrote: > šiaip tai pats iš savęs tas papildomas kaušas tikrai negausiai ką > reiškia. Ypač nuo keturių iki penkių. ble dar pamenu kaip ne visai per seniausiai rasei apie 1.9tdi vs 2.5tdi kazka panasaus i: "jau vien ko garsas 5 cilindru vertas" :) > > On 02/19/2012 08:29 PM, CodeC wrote: >> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote: >>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netyčia gavosi vienu per >>> daug. Arba jam lygiai taip pat trūksta lyginant su pvz. BMW 3.0d >> >> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :) >> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau. >> >>> >>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote: >>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote: >>>>> kurioj vietoj šūdais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s.... >>>> >>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta >>>> :))) >>>> >>>>> >>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote: >>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote: >>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), >>>>>>> ratu >>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI >>>>>>> varikliui, >>>>>> >>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su lig >>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi >>>>>> toli >>>>>> shudais iki D5 plaukt. >>>>> >>>> >>> >> >