Jie mokesi ne tik meknikos bet ir kompromisu mokslo. Ir tie 5 kausai, kaip ir 3 yra viso labo kompromisas "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jhstka$65v$1@trimpas.omnitel.net... > On 02/20/2012 09:39 AM, Signalizacija wrote: >> Butum mekanikos mokslo mokesis suprastum kad tas dar vienas kausa kaip >> tik >> ir yra minusas :) > > nesupratau, tu cia rimtai ar ne? reik suprast, kad tie, kurie variklius > projektuoja ir i serijine gamyba paleidzia, mechanikos mokslo nesimoke ir > siaip sau viena skyle per daug bloke padaro? > >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:jhrf1n$ob$2@trimpas.omnitel.net... >>> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote: >>>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netycia gavosi vienu per >>>> daug. Arba jam lygiai taip pat truksta lyginant su pvz. BMW 3.0d >>> >>> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :) >>> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau. >>> >>>> >>>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote: >>>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> kurioj vietoj sudais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s.... >>>>> >>>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta >>>>> :))) >>>>> >>>>>> >>>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote: >>>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote: >>>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), >>>>>>>> ratu >>>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI >>>>>>>> varikliui, >>>>>>> >>>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su >>>>>>> lig >>>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi >>>>>>> toli >>>>>>> shudais iki D5 plaukt. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >