On 02/20/2012 09:46 AM, Signalizacija wrote: > Jie mokesi ne tik meknikos bet ir kompromisu mokslo. Ir tie 5 kausai, kaip > ir 3 yra viso labo kompromisas bet tai taip ir neisgirdau aiskios reziume, kas geriau I4 ar I5 ? > > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:jhstka$65v$1@trimpas.omnitel.net... >> On 02/20/2012 09:39 AM, Signalizacija wrote: >>> Butum mekanikos mokslo mokesis suprastum kad tas dar vienas kausa kaip >>> tik >>> ir yra minusas :) >> >> nesupratau, tu cia rimtai ar ne? reik suprast, kad tie, kurie variklius >> projektuoja ir i serijine gamyba paleidzia, mechanikos mokslo nesimoke ir >> siaip sau viena skyle per daug bloke padaro? >> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:jhrf1n$ob$2@trimpas.omnitel.net... >>>> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote: >>>>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netycia gavosi vienu per >>>>> daug. Arba jam lygiai taip pat truksta lyginant su pvz. BMW 3.0d >>>> >>>> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :) >>>> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau. >>>> >>>>> >>>>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote: >>>>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> kurioj vietoj sudais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s.... >>>>>> >>>>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta >>>>>> :))) >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote: >>>>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote: >>>>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), >>>>>>>>> ratu >>>>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI >>>>>>>>> varikliui, >>>>>>>> >>>>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su >>>>>>>> lig >>>>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi >>>>>>>> toli >>>>>>>> shudais iki D5 plaukt. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >