beveik galiu garantuot, kad tam peže keturi cilindrai girdėsis mažiau nei Volvoj penki :). Realiai smooth yra I6, V12 ir opozitai... On 02/19/2012 09:29 PM, CodeC wrote: > On 02/19/2012 09:23 PM, Dainiushas wrote: >> traukimas kada prasideda ir kada baigiasi, priklauso nuo turbos >> charakteristikų ir variklio soft'o :). >> >> O penki kaušai šiaip jau nėra labai tylu ir be vibracijų. Čia jau grynai >> mechaniškai. I6 kitas reikalas. > > o ko tu blaskaisi taip? nieks ir nesigincyja, bet taip ir iki v12 galima > nubludyt... as lyginu I4 vs I5 ir manau nera ka cia diskutuot kas geriau. > >> >> On 02/19/2012 09:20 PM, CodeC wrote: >>> On 02/19/2012 09:05 PM, Dainiushas wrote: >>>> bet temos klausimas tikrai ne apie tai. Ir rašyta tikrai buvo ne apie >>>> V6TDI? >>> >>> nu kiek pamenu tai butent apie 1.9 vs 2.5. >>> o is subjektyviu pastebejimu, tai 4 vs 5 kausai ir ypac dyzelio tai >>> pagrinde skirtumas tame, kad su keturiais kausais kazkiek biski greiciau >>> 'traukimas' prasideda, bet lygiai taip pat greitai ir pasibaigia, tuo >>> tarpu 5 kausai ir prie didesniu sukiu dar tempia. >>> su papildomu kausu ir voztuvu skaicius padideja, gereja ten visokie >>> vibraciju gesinimai, variklis dirba graziau, tyliau (bendrai vadina >>> smooth engine angliskai). >> >