bet temos klausimas tikrai ne apie tai. Ir rašyta tikrai buvo ne apie V6TDI? On 02/19/2012 08:36 PM, CodeC wrote: > On 02/19/2012 08:31 PM, Dainiushas wrote: >> šiaip tai pats iš savęs tas papildomas kaušas tikrai negausiai ką >> reiškia. Ypač nuo keturių iki penkių. > > ble dar pamenu kaip ne visai per seniausiai rasei apie 1.9tdi vs 2.5tdi > kazka panasaus i: "jau vien ko garsas 5 cilindru vertas" :) > >> >> On 02/19/2012 08:29 PM, CodeC wrote: >>> On 02/19/2012 08:28 PM, Dainiushas wrote: >>>> lygiai taip pat galima pasakyt, kas pas Volvo netyčia gavosi vienu per >>>> daug. Arba jam lygiai taip pat trūksta lyginant su pvz. BMW 3.0d >>> >>> nu jei tau papildomas kausas minusas - tai gal cia ir baigiam :) >>> del bmw nesiginciju, ten tikrai geriau. >>> >>>> >>>> On 02/19/2012 08:24 PM, CodeC wrote: >>>>> On 02/19/2012 08:22 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> kurioj vietoj šūdais? Iki 100km/h skirtumas 0.4s.... >>>>> >>>>> nu kaip cia tau vaizdziau pasakyt, tam hdi vieno kauso biski truksta >>>>> :))) >>>>> >>>>>> >>>>>> On 02/19/2012 08:16 PM, CodeC wrote: >>>>>>> On 02/19/2012 07:53 PM, Velnias wrote: >>>>>>>> P406 universalas ilgesnis uz V70 universala (ta senesni modeli), >>>>>>>> ratu >>>>>>>> baze taip pat didesne. 2.2 HDi variklis analogiskas 2.5 TDI >>>>>>>> varikliui, >>>>>>> >>>>>>> tai tu lygink su D5, o ne su 2.5 TDI, kuris praktiskai baigesi su >>>>>>> lig >>>>>>> senoliu 850 ir buvo naudojamas tik pirmuose v70 modeliuose. 2.2 Hdi >>>>>>> toli >>>>>>> shudais iki D5 plaukt. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >