On 02/19/2012 09:23 PM, Dainiushas wrote: > traukimas kada prasideda ir kada baigiasi, priklauso nuo turbos > charakteristikų ir variklio soft'o :). > > O penki kaušai šiaip jau nėra labai tylu ir be vibracijų. Čia jau grynai > mechaniškai. I6 kitas reikalas. o ko tu blaskaisi taip? nieks ir nesigincyja, bet taip ir iki v12 galima nubludyt... as lyginu I4 vs I5 ir manau nera ka cia diskutuot kas geriau. > > On 02/19/2012 09:20 PM, CodeC wrote: >> On 02/19/2012 09:05 PM, Dainiushas wrote: >>> bet temos klausimas tikrai ne apie tai. Ir rašyta tikrai buvo ne apie >>> V6TDI? >> >> nu kiek pamenu tai butent apie 1.9 vs 2.5. >> o is subjektyviu pastebejimu, tai 4 vs 5 kausai ir ypac dyzelio tai >> pagrinde skirtumas tame, kad su keturiais kausais kazkiek biski greiciau >> 'traukimas' prasideda, bet lygiai taip pat greitai ir pasibaigia, tuo >> tarpu 5 kausai ir prie didesniu sukiu dar tempia. >> su papildomu kausu ir voztuvu skaicius padideja, gereja ten visokie >> vibraciju gesinimai, variklis dirba graziau, tyliau (bendrai vadina >> smooth engine angliskai). >