pamislyk, kodel visgi ten REDline, o ne "belekokia"line... ir atkreipk demesi kur pas benza redline, kur pas dyzeli ir vel pradek aiskint kaip dyzelis megsta APSUKAS (apie jas kalba buvo)... "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:k1n22r$91d$1@trimpas.omnitel.net... > kas butent kenkia dyzeliui jei suki iki red line. > kalbu ne apie racing rezima, o kai pasuki karts nuo karto, karta pora per > diena? > > > VNO > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:k1n16f$7uj$1@trimpas.omnitel.net... >> nu kad jie visai ne senobiniai ir ne stereotipai, o kol kas realybe... >> >> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message >> news:k1n0bk$705$1@trimpas.omnitel.net... >>> Senobiniai stereotipai kad zyzelis nemegsta apsuku ir kad kuo daugiau >>> apsuku tuo labiau valgo. >>> >>> "Edvinas" <as@as.lt> wrote in message >>> news:k1mvdd$5ud$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nera dienos kad savo dyzeliuko neuzspausciau iki 4k+ :) Tiesiog cia >>>> visu >>>> baimes akys placios ir atrodo, kad cia kazkas tokio.. >>>> >>>> >>>> On 2012.08.30 08:30, VNO wrote: >>>>> o ka vis dar populiari si tema? :D >>>>> ziuriu dyzeliniu masinu vairuotojai visi su pukine koja ir su plyta po >>>>> pedalu. >>>>> kas saveite TA vis aptarinejama. >>>>> >>>>> nejaugi jus nesukat tu varikliu? >>>>> >>>>> parduodant masinas skelbime rasykit: vairavo pensininke moteriske, >>>>> nedaugiau 2 krpm :D >>>>> >>>>> VNO >>>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message >>>>> news:k1lebi$28b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Va ka delfiai raso: >>>>>> Apziura atliekanciam kontrolieriui stovint salia automobilio, >>>>>> vairuotojo >>>>>> paprasoma nuspausti akceleratoriaus pedala iki galo arba bent jau iki >>>>>> sukiu, >>>>>> artimu maksimaliems ribotuvo ribojamiems alkuninio veleno sukiams. >>>>>> Jei >>>>>> tokio >>>>>> patikrinimo metu nustatomi trukumai, dumingumo patikra neturetu buti >>>>>> atliekama, kol pastarieji nebus pasalinti. >>>>>> Pagal tai, ka raso, iseina, kad gazuot turi savininkas, o ne >>>>>> konduktorius. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >>