Tema: Re: TA
Autorius: vytas
Data: 2012-08-31 01:24:01
Tomai, tau paranoja. turiu as daug dyzeliu, negailiu, pasuku, kacergoj
palakstau, ir kas gali tam motorui atsitikti? pvz 2valandas kacergoj
gazas dugnas visur kur galima, ir kas turi atsitikti? na, pucia turbina
2barus... gali kuras pasibaigti? nesibaigs, ima tik 14-17litru.
nusiramink, gazuok...

Vytas