Tema: Re: TA
Autorius: Virus
Data: 2012-08-30 11:43:08
"Ash tai manau, kad geriausia boba yra pensininke ish kaimo su savo lushna.
Turi kur gyvent, darzas maistui, pensija gauna, apsirengia ish labdaros.
Biski uzia ir smirda, bet nieko. Ir kiekviena karta duoda taip gerai... Nes
taigi suprants kad jai tai paskutinis kartas gali buti. Tai buvo Svyto
zodis, AMEN."
(c) Linas Petkevicius
--
Virus