Tema: Re: TA
Autorius: Tomas
Data: 2012-09-07 09:27:58
Ar ash apie stabdzius ka sakiau? Stabdziu testas neprasilenkia su realiom eksploatacijos salygom, dumingumo tuo tarpu - be ryshio. Patys kovo menesi teige mazhdaug, kad nauja tikrinimo tvarka shokiruoja auto turetojus, nes testo metu atsiranda dafiga dumu, negirdetu vibraciju bei garsu, ir vos ne silpnos shirdies asmenims dalyvavimas testo metu nelabai rekomenduotinas.