Tema: Re: TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-08-30 11:35:25
o aš nesuprantu filosofijos, kai taupai taupai, o vis tiek važinėji su
užpraeito amžiaus mazda, bijodamas pagazuot, kad neužlinktų. Tai įdomu
ar tokia filosofija tikrai teisingesnė nei tų, kur važinėja su naujais BMW?

On 2012.08.30 11:20, Tomas wrote:
> Jos geros, kol nesamoniu nepradedi daryt. O ka pirkt? III golfas pvz, stiklo pakelimo varikliukas - 150 Lt shrote. Shkyvas 200, siurblys, turbina - 500-600, ir dar surast reikia. Nx man toks brangus triperis. Jei jau renkuosi mashina ekonomishka, tai turi buti ekonomishka visapusishkai - pigi, mazhai vartot kuro, buti nejautri kuro kokybei, retai gesti, pigios detales. Na, tokia mashina turi savo papildoma salyga - nereik spaust ish jos vashko. Bet ta salyga su ekonomishkumu irgi suderinama, kuro sanaudos nuo vazhiavimo stiliaus irgi priklauso. O tokia ekonomijos filosofija kaip pvz nusiperku lizingine nauja dyzeline bmw ir busiu labai ekologishkas bei ekonomishkas, man nesuprantama. Mol nauja, nereiks remontuot, yra garantija - shudas yra visa tai. Pati mashina kainuoja, kasko kainuoja, aptarnavimas krastoj kainuoja, saliarka ish furisto nedrasu pilti, tas irgi kainuoja, jei koks gedimas nepapuolantis po garantija arba kasko - irgi kainuoja, jei dar lizingas - palukanos zhydams k
apsi, tas irgi kaina augina, nuvertejimas naujos mashinos - baisus nesuprantu ishvis, kur cia yra ekonomija, ir koks pontas yra pirkt nauja dyzeli ish viso.