Tema: Re: TA
Autorius: VNO
Data: 2012-08-31 14:51:30
dyzelio resursas didensis?
nes is kosmine metalo?

davaj paziurim is kur sa info tu istraukei.

VNO
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:k1q4mn$79n$1@trimpas.omnitel.net...
> nagi pasiziurim mazdaug varikliu resursus: turbut sutiksi kad dyzelio 
> resursas didesnis nei benzo, o benzininio resursas didesnis, nei bet kokio 
> sportui naudojamo variklio. dabar paziurim i ju darbinius apsisukimus ir 
> padarom isvadas...
> 
> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message 
> news:k1q3nu$5u1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ble, uzlenkimas prie redlaino pasekme isvardintu ir neisvardintu 
>> priezasciu o ne redlaino
>>
>>
>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>> news:k1q3aj$5c5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> redlainas - pasekme? tikrai? na, kad uzvedimas uzvedimo faktorius, 
>>> nepriestarauju.. :)
>>>
>>> "kef" <edwardk@takas.lt> wrote in message 
>>> news:k1q30c$4uu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ne. Uzlenkia turbos defektas, ausinimo defektas, dirzo defektas, pompos 
>>>> defektas, netinkami tepalai, netinkamas antifreezas, ausinimo 
>>>> sandariklio naudojimas  etc etc.. Redlainas vos ne paskutinej vietoj 
>>>> kaip pasekme kazko, o ne faktorius. Kitaip variklio uzvedimas yra labiau 
>>>> rimtas uzvedimo faktorius.
>>>>
>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>> news:k1q2lv$4dr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai visgi sukimas redlainais yra faktorius (tarp kruvos kitu) galintis 
>>>>> uzlenkti varikli?
>>>>>
>>>>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:k1q2hd$47j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> be sukimo redlainais yra dar kruva faktoriu, kurie ir pencinyko rezimu 
>>>>>> gali greit uzlenkt varikli
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> eM
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> tai nori pasakyt, kad optimaliu rezimu varikliui nera ir vaziuojant 
>>>>>>> autobanais dugnais variklio resursas bus toks pat kaip vazinejant 
>>>>>>> "pensininko rezimu"? :) ka reiskia tada tas redline'as? nx stato 
>>>>>>> ribotuvus?
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>> 
> 
>