Tema: Re: TA
Autorius: Renookas
Data: 2012-08-30 16:49:16
nu jo, man atsisedus uz tecio masinos vairo vis nelaimes: duslintuvas
prakiurdavo, koks akumas nusesdavo. bet tai cia del to kad as uz vairo
atsisesdavau, o ne todel kad tas duslintuvas jau seniai ant ribos buvo.
Tiesiog as isedu ir del mano amziaus rudys greiciau pradeda dirbti. ir
akumas nusesdavo ne todel kad pvz sviesas palikdavau ijungtas, o kad jam jau
pabaiga budavo. tiesiog kaltas kad vaizuoji. taip ir tu cia mergaite
apkaltinti bandai...

"Tomas"  parašė naujienų news:k1n88u$hd2$1@trimpas.omnitel.net...

100% tvirtinti negaliu, bet :) Pagyvenes vyryshkis, vazhineja ramiai,
tepalus, filtrus ir kitus skyscius prizhiuri, n metu tam micubishiui nieko
taisyt nereikejo. Galva prakiuro po to, kai dave dukrai keleta kartu kazhkur
nuvazhiuot. Manai cia shiaip, sutapimas? :)