Tema: Re: TA
Autorius: Ignas
Data: 2012-08-31 08:40:10
nu bet tai ble ble pasakoriai... isvaziavo vienakart i "bam'a" ir jau cia
eGzpertais jaucias... koks procentas dyzeliniu 1.9 ir 1.6 kibiru isvis
iskocioja tuos 200?.. koks procentas is ju vazineja bamu? ir koks procentas
tu vazinetoju spaudzia ten dugnais? po to prisiperkam uzmustu masinu ir
verkiam, bet kad nujotas nusiperkam tai prisipazint nedrystam - nugi
nekenkia dyzeliui apsukos...