Tema: Re: TA
Autorius: VNO
Data: 2012-09-03 07:49:38
"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:k20kaa$nni$1@trimpas.omnitel.net...
> Kox brokas gali buti imonej, kuri vienintele shalyje turi teise atlikt patikra..? Ne per didele prabanga?
> Po stalu da lakstei stacias o Gamintojau, kai Kliukas su zhiguliu man orgashke i namus atvezhdavo, apie gamybas jis man papasakos :D

rimtai nezinai koks gali buti brokas imoneje?
siulau jau tau daktaro desertacija tvarkyti.
nes tema "broko nebuvimas monopolineje rinkoje" - tai kazkas naujo! :D
Papasakok tai LESTO ir panasiom imonems :D

Del prabangos - tai tikrai nedidele.
Saltinis aisku blogas - Delfis - bet is keliu simtu tukstanciu masinu problema del broko turejo tik 7.
o is viso uzkale 40 ar 70 varikliu.
kas yra irgi labai mazas rodiklis.

Tomai, vis dar manai, kad amzius nurodo tavo issilavinima? :D

VNO