Tema: Re: TA
Autorius: Jonas
Data: 2012-08-31 10:50:16
Labai geras pavyzdys buvo su stabdziais. Jei per TA stabdziu vamzdelis truks
irgi TA gezas bus kaltas? Juk svelniai stabdant dar 10 metu tas vamzdelis
butu laikes...

"Ignas"  wrote in message news:k1ponc$nmp$1@trimpas.omnitel.net...

tai ka as ir noriu pabrezt, kad jei koki nauja dyzeli ir gali smaugt
redlainais per TA, tai koks kolekcinis senas mersiukas taip gali but ir
uzmustas, nors be tokio tikrinimo dar n metu i parodas ar bobute i baznycia
veziotu "tolko tak"...