Tema: Re: TA
Autorius: Tomas
Data: 2012-09-03 16:44:15
Nu.... dievas dievu, bet kas cia per TA, jei viena kart vieni rezultatai, kitakart kiti? Su stabdziais - irgi taip yr nutike ne karta. Va cia irgi ju darbo brokas, uzh kuri turiu moketi ash, savo laiku, pinigais ir nervais. Dejau skersa ant tokios patikros, ka noresiu, ta ir darysiu. Panoresiu - siurblius sukinesiu, panoresiu - uzh babkes praeisiu. Realios TA Lietuvoje nera, tik kazkoks uabiukas, pramushes sau lesyklele.