Tema: Re: TA
Autorius: Tomas
Data: 2012-09-07 09:47:08
p.s. Labai kartais ir crashas didesnis ar mazhesnis atsitinka realiam eisme, tai kodel gi neatlikus per TA nediduka crash testa i nejudancia kliuti, patikrintu ar airbagai ishshauna, ar lonzheronai neperdaug susistumia nuo smugio, sakykim jei susistume 5 cm daugiau nei tiketasi - viskas, mashina supuvusi, nesaugi, remontuokite ir atvazhiuokite pakartotinai patikrai.