A8 uzsipis tvarkyt zmogus. Zinau viena, kuris turejo pirkes nauja A8, tai nebuvo tokio menesio, kad nevarytu i atstovybe tvarkyt. Kai isleido ta naujausia A8 (kur nuo 2012 ar kazkelintu ejo), nusipirko vel, nes galvojo, kad jau sutvarke problemas. Ir vel pasimove - dar nepasibaigus garantiniam 2 kartus susipiso orine pakaba ir 1 karta elektronika (o gal atvirksciai, dabar nepasakysiu tiksliai), sake vel vazines su Lexus (turejo GS ir LS, o zmonai RX buvo nupirkes) "[mikro]" wrote in message news:lhe8jh$8hu$1@trimpas.omnitel.net... dar klausimas del a8, tarkim su ju 3.0tdi viskas aisku, bet dar matosi 3.9, 4.0, 4.1? kas tie per, ir ka jie srebia, ar nebus taip, kad tas 3.0 ta pati bb srebs, ka didesnis vien todel, kad pastoviai smaugiamas del masinos didumo. "Dainiushas" wrote in message news:lhe841$83l$1@trimpas.omnitel.net... na tai dujina po truputį ir tuos tiesioginius, bet kaina įrangos ir efektas ne tas, benzino kažkiek pastoviai varvina. Ir dar klausimas kaip su ilgalaike perspektyva tokios eksploatacijos. On 2014.04.01 14:30, [mikro] wrote: > nu viskas aisku, ieskos prasivaziavimui. > o vazines tai faktas, kad magistrales daugumoj. dabar papasakokit apie > ligas gal ka zinot ir varinkelius, kaip suprantu, dujintis nelabai anie > dideli nora rodo? tiesioginis ipurskimas, ar kame ten rekalas? > > > "ManXP" wrote in message news:lhe7cj$778$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai itariu, kad vazines magistraliniais keliais, tai tokiu atveju to > v