siaip tai huj. Inovacijom ir opciju listo ilgiu liocha visada vienu zingsniu atsilieka. baze gal ir bus turtingesne, reikia ziuret, bet nepamirstam, kad jie nesiulo tokiu gaideliu kaip 520, 523 ir pan., taip, kad dar reikia ziuret kokia baze su kokia lygini. "Audrys" parašė naujienų news:lhf3pd$rrp$1@trimpas.omnitel.net... pirkdamas nauja - taip. bet ne kuriem tenka pirkt naudotas. ir va ziurint I naudotas bmw - tai jausmas kad ant kebulo ir variklio dar siaip taip bapkiu uzteko. o ant opciju ne. o gs - executive (mazesne)/president (didesne) . viskas yra - parodyk e61 lietuvoj skelbimuose su ventiliuojamom sedynem? arba su adaptyviniu cruise control'u? kai kurie net ir sildomu sedyniu netures "Dainiushas" wrote in message news:lhf3jp$roo$1@trimpas.omnitel.net... tai pirkdamas gali gi kokias nori opcijas susidėt. O GS'o - nėra įdomių opcijų ir ramu? On 2014.04.01 22:15, Audrys wrote: > bent ankstesniam modely - tai su gs buvo privalumas, kad labai nedidelis > laisvai pasirenkamu opciju kiekis. > su bmw - tai jei normalus konderis - tai sedynes keistos, sedynes > normalios - konderis "varztai". o jau idomesnes opcijas rast naudotam > bmw - be sansu > > "Icetom" wrote in message news:lherb2$ndg$1@trimpas.omnitel.net... > >> Jo, palyginus su kokiu MB, tai kainos tikrai ne Lexus naudai. Va dabar >> paziurejau bazinis LS - 342k, bazine S klase - 282k > > Nebus taip, kad kai pradėsi dėti varneles prie MB papildomų pasirinkimų, > kaina išsilygins ar net bus viršyta kokių 30%? Ir ar dar nebus taip, kad > su > Lexus sėsi ir važiuosi, kai MB atveju vis su pakaitiniu auto važinėsi (jei > tikėti visomis legendomis apie tokių naujų modelių kaip S, 7 elektronikos > patikimumą (kad ir kokie jie gražūs, faini bebūtų)?