5l eina V8, 4.6 FSE yra tiesioginio ipurskimo, FE - paprastas. "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:lhgiqf$ins$1@trimpas.omnitel.net... > LS turi 2 motorus - 4.6 V8 arba 5.0 V10 > > > "[nemielas]" wrote in message news:lhfgp2$1cp$1@trimpas.omnitel.net... > > tai dujom A8 su paprastu 4.2 motoru pats tas. lyg viena ausim girdėjau jog > kažkuris 3.2 ar 4.2 FSI motorai dujinas, nes ant kito su vieta purkštukam ne > kas, bet reikėtų pas dujininkus tikslintis - ne mano daržas, neįdomu. > dyzelių nei pasirinkimas, nei kaina džiūginanti. > GS kiek pamenu visi motorai tiesioginis įpurškimas. LS turi vieną paprastą > motorą. > priežiūros atveju Lexus geriau. su A8 tai nebus savaitės-kitos kad kas nors > iš elektros neužsigliūčintu. > > > "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message > news:lhdq3v$qnc$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki >> >> vienas cia kolega, vazinejantis beprotiskai daug po visa eu, ieskosi arba >> a8, arba gs'o, taip nuo 2006 - 2009. vazinejama tikrai dafiga, suvazinetas >> mirtinai vienas b5, ir dabartine 99 a8 jau su 700kkm. vienzo - lavonas ir >> reikia jai pamainos. >> dabartine a8 su 4.2 gaspromu. apie naujasnes a8 daugmaz viskas aisku, del >> varikliu irgi, kad jei gasproma det reikia ieskotis 4.2, nes FSI kaip ir >> nelabai. ligos irgi visos aiskios, o vat uzkliuves prie to paties gs, apie >> kuri niekas neaisku... gal kas tamstu susidure girdeje, eksplotuojat, ir >> galit papasakoti kaip ten su jais, ir kaip anie draugauja su duja? >> tik nepradekit cia pizdavotis, kad tipo a8 perka ir deda dujas, kai tiek >> nuvaziuojama, paziureciau ant ko patys vaziuotumet. o mazesnes irgi n >> elabai, nes kai nuo b5 ant a8 perejo tai zmogus suprato, ka reiskia ilgos >> keliones ir jose nepavargti. >> dekingas uz konstruktyvius pasisakymus. >> >