Tema: Re: lexus gs?
Autorius: [mikro]
Data: 2014-04-02 10:42:35
tai suprantama kad daugiau, bet vat gal lyginant su trilitriu jis 
neproblematiskas visiskai, tai px kad ten daugiau.
kad ir tas senas 4.2. benzas, nu daug ten visko, bet ir jis ir daugelis jo 
kolegu pasakoja, kad nusmauge ten tas astunkes, kas po 700kkm, kas po puse 
limono prie varikliu apart eksplotaciniu reikalu nekista nagu. tai vadinas, 
visko daug, bet kazkaip jie ten laiko, inzineriskai be bagu padaryti.


"Dainiushas"  wrote in message news:lhe9a8$99k$1@trimpas.omnitel.net...

jei tu apie dyzelius, tai ten V8, atitinkamai visko daugiau,
sudėtingiau, brangiau etc. Dėl srėbimo ir smaugimo, reikia turėt omeny,
kad A8 liuminė ir sveria palyginus nedaug. Jei lygint su tuo pačiu GS,
3.0tdi quattro už GS'ą sunkesnė ~250kg.
Kas link smaugimo, deklaruota 7.8s iki 100km/h, na nepanašu, kad ten tas
variklis labai vargtų :). Sąnaudos nuo keturlitrio labai daug
nesiskiria, dėl eksploatacijos - bbž.
Beje, apie trilitrio grandines kažkas lyg rašė, kad nedaug prasiardžius
galima pakeist vieną įtempėją ir po to pasidaro viskas OK. Kiek teisybės
- irgi bbž.

On 2014.04.01 14:40, [mikro] wrote:
> dar klausimas del a8, tarkim su ju 3.0tdi viskas aisku, bet dar matosi
> 3.9, 4.0, 4.1?
> kas tie per, ir ka jie srebia, ar nebus taip, kad tas 3.0 ta pati bb
> srebs, ka didesnis vien todel, kad pastoviai smaugiamas del masinos 
> didumo.
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:lhe841$83l$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na tai dujina po truputį ir tuos tiesioginius, bet kaina įrangos ir
> efektas ne tas, benzino kažkiek pastoviai varvina. Ir dar klausimas kaip
> su ilgalaike perspektyva tokios eksploatacijos.
>
> On 2014.04.01 14:30, [mikro] wrote:
>> nu viskas aisku, ieskos prasivaziavimui.
>> o vazines tai faktas, kad magistrales daugumoj. dabar papasakokit apie
>> ligas gal ka zinot ir varinkelius, kaip suprantu, dujintis nelabai anie
>> dideli nora rodo? tiesioginis ipurskimas, ar kame ten rekalas?
>>
>>
>> "ManXP"  wrote in message news:lhe7cj$778$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tai itariu, kad vazines magistraliniais keliais, tai tokiu atveju to
>> v
>