jei tu apie dyzelius, tai ten V8, atitinkamai visko daugiau, sudėtingiau, brangiau etc. Dėl srėbimo ir smaugimo, reikia turėt omeny, kad A8 liuminė ir sveria palyginus nedaug. Jei lygint su tuo pačiu GS, 3.0tdi quattro už GS'ą sunkesnė ~250kg. Kas link smaugimo, deklaruota 7.8s iki 100km/h, na nepanašu, kad ten tas variklis labai vargtų :). Sąnaudos nuo keturlitrio labai daug nesiskiria, dėl eksploatacijos - bbž. Beje, apie trilitrio grandines kažkas lyg rašė, kad nedaug prasiardžius galima pakeist vieną įtempėją ir po to pasidaro viskas OK. Kiek teisybės - irgi bbž. On 2014.04.01 14:40, [mikro] wrote: > dar klausimas del a8, tarkim su ju 3.0tdi viskas aisku, bet dar matosi > 3.9, 4.0, 4.1? > kas tie per, ir ka jie srebia, ar nebus taip, kad tas 3.0 ta pati bb > srebs, ka didesnis vien todel, kad pastoviai smaugiamas del masinos didumo. > > > "Dainiushas" wrote in message news:lhe841$83l$1@trimpas.omnitel.net... > > na tai dujina po truputį ir tuos tiesioginius, bet kaina įrangos ir > efektas ne tas, benzino kažkiek pastoviai varvina. Ir dar klausimas kaip > su ilgalaike perspektyva tokios eksploatacijos. > > On 2014.04.01 14:30, [mikro] wrote: >> nu viskas aisku, ieskos prasivaziavimui. >> o vazines tai faktas, kad magistrales daugumoj. dabar papasakokit apie >> ligas gal ka zinot ir varinkelius, kaip suprantu, dujintis nelabai anie >> dideli nora rodo? tiesioginis ipurskimas, ar kame ten rekalas? >> >> >> "ManXP" wrote in message news:lhe7cj$778$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai itariu, kad vazines magistraliniais keliais, tai tokiu atveju to >> v >