On Thu, 03 Apr 2014 08:15:28 +0300, zhegonskas wrote: > nereikia pyzdelint - hamburge gyvenant per tris metus be mano IS'o buvo > pastebetas dar lygiai du, su vieno vairuotoju net susimirksedavom pro > sona vaziujant. Leksuso atstovybe berods kazkur buvo. As niekur nepizdelinau, kad shlekusai fliukylendijoje populiarus. As rasiau apie tai, kad "patriotizmas" tikrai nera esmine ju nepopuliarumo priezastis. Is realesniu priezasciu, tai tokiam fliukylende mazai kam reikia brangiu tAjotu su specifiniu aziatisku dizainu, nebaisei stebuklingu vairavimusi ir ribotu opTSiju pasirinkimu. Nei jos geriau vaziuoja uz kitus premiumus nei kainos kazkuo labai stebina. Plius fliukylende IS ar GS segmentuose masina ne universalas ir ne zyzelis daug kam (pagal skaicius turbut netgi daugumai) apskritai yra ne masina. Jei ne universalas tai tada daznai perka koki kabrio. Dabar nueinam i www.lexus.de ir pabandom nusipirkt IS ar GS zyzeli irgi universala. Pavyko? Ne? Tai ka tada pirkt? O IS ar GS kabrika? Ner? Ups. Dar pridekim tai, kad turbut kokie 90% premiumu fliukylende perkama lizingu (lietuviai lizinga vadina kazkaip ten kitaip, panaudos nuoma ar kazkaipten). O shlekuso sioje rinkoje nelabai matyt, daznoje firmoje koki pezo ar reno gali issilizinguot, o vat tajotos ne. O privaciai pirkt niekas nenori. Zodziu su tokia korporatyvine politika jie neturi jokiu sansu. Net jei su visais fabrikais persikeltu i bavarija, uli hoenesa padarytu savo prezidentu ir isdazytu masinas zydrais/baltais kvadrateliai. -- kthxbai.