Tema: Re: lexus gs?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-04-03 09:39:46
On Thu, 03 Apr 2014 08:15:28 +0300, zhegonskas wrote:

> nereikia pyzdelint - hamburge gyvenant per tris metus be mano IS'o buvo
> pastebetas dar lygiai du, su vieno vairuotoju net susimirksedavom pro
> sona vaziujant. Leksuso atstovybe berods kazkur buvo.

As niekur nepizdelinau, kad shlekusai fliukylendijoje populiarus. As 
rasiau apie tai, kad "patriotizmas" tikrai nera esmine ju nepopuliarumo 
priezastis.

Is realesniu priezasciu, tai tokiam fliukylende mazai kam reikia brangiu 
tAjotu su specifiniu aziatisku dizainu, nebaisei stebuklingu vairavimusi 
ir ribotu opTSiju pasirinkimu. Nei jos geriau vaziuoja uz kitus premiumus 
nei kainos kazkuo labai stebina.

Plius fliukylende IS ar GS segmentuose masina ne universalas ir ne 
zyzelis daug kam (pagal skaicius turbut netgi daugumai) apskritai yra ne 
masina. Jei ne universalas tai tada daznai perka koki kabrio.

Dabar nueinam i www.lexus.de ir pabandom nusipirkt IS ar GS zyzeli irgi 
universala. Pavyko? Ne? Tai ka tada pirkt? O IS ar GS kabrika? Ner? Ups.

Dar pridekim tai, kad turbut kokie 90% premiumu fliukylende perkama 
lizingu (lietuviai lizinga vadina kazkaip ten kitaip, panaudos nuoma ar 
kazkaipten). O shlekuso sioje rinkoje nelabai matyt, daznoje firmoje koki 
pezo ar reno gali issilizinguot, o vat tajotos ne. O privaciai pirkt 
niekas nenori.

Zodziu su tokia korporatyvine politika jie neturi jokiu sansu. Net jei su 
visais fabrikais persikeltu i bavarija, uli hoenesa padarytu savo 
prezidentu ir isdazytu masinas zydrais/baltais kvadrateliai.

-- 
kthxbai.