Ir kiekvienas useris ta moksla baiges su magistro diplomu? Man pvz. yra skirtumas kai kruizinu autobanu 500km ir kai mieste vaziuoju - sedejimo pasikeitimas minimalus, bet jo norisi. Su elektra valdoma sedyne no problem pakoreguot kazka vaziuojant, su rankiniu valdymu - zhopa. Gali isvedziot kiek tik nori, bet pitakas be elektriniu sedyniu yra daugiau prakolas, nei privalumas, kad gali uzdet/nuimt varnele. "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:lhltqs$mb9$1@trimpas.omnitel.net... > yra toks mokslas. ergonomika vadinasi. sedyne susireguliuot uztenka tik > viena kart pagal ji. > > -- > T > > "No name" <no@email.lt> wrote in message > news:lhjp0s$lhg$1@trimpas.omnitel.net... >> nes mieste sedesena patogesne vienoki, uzmiesti kitokia... pries tai >> vaziaves kitas asmuo susireguliavo vienaip, is kart isedus nepastebi, bet >> bevaziuojant pradeda uzpisti ir t.t. ir pan. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:lhjnc8$k47$1@trimpas.omnitel.net... >>> to reikia, nes? >>> >>> On 2014.04.03 15:40, No name wrote: >>>> o bandei pvz vaziuojant pasistumt ar pasikilnot? >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:lhjeq1$b9h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> jauciu priklauso nuo sedynes. Troikes pvz. pas mane dafiga visko >>>>> reguliuojasi be jokiu elektru. >>>>> >>>>> Patogiau tas, kad reikia pvz. atstumt iki galo, patraukei rankenele ir >>>>> per >>>>> akimirka nuvaziavai. Nu arba lauki kol varikliukas nuzyzins :) >>>>> >> >> >> >> --- >> This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus >> protection is active. >> http://www.avast.com >> >