tai dujom A8 su paprastu 4.2 motoru pats tas. lyg viena ausim girdėjau jog kažkuris 3.2 ar 4.2 FSI motorai dujinas, nes ant kito su vieta purkštukam ne kas, bet reikėtų pas dujininkus tikslintis - ne mano daržas, neįdomu. dyzelių nei pasirinkimas, nei kaina džiūginanti. GS kiek pamenu visi motorai tiesioginis įpurškimas. LS turi vieną paprastą motorą. priežiūros atveju Lexus geriau. su A8 tai nebus savaitės-kitos kad kas nors iš elektros neužsigliūčintu. "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:lhdq3v$qnc$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki > > vienas cia kolega, vazinejantis beprotiskai daug po visa eu, ieskosi arba > a8, arba gs'o, taip nuo 2006 - 2009. vazinejama tikrai dafiga, suvazinetas > mirtinai vienas b5, ir dabartine 99 a8 jau su 700kkm. vienzo - lavonas ir > reikia jai pamainos. > dabartine a8 su 4.2 gaspromu. apie naujasnes a8 daugmaz viskas aisku, del > varikliu irgi, kad jei gasproma det reikia ieskotis 4.2, nes FSI kaip ir > nelabai. ligos irgi visos aiskios, o vat uzkliuves prie to paties gs, apie > kuri niekas neaisku... gal kas tamstu susidure girdeje, eksplotuojat, ir > galit papasakoti kaip ten su jais, ir kaip anie draugauja su duja? > tik nepradekit cia pizdavotis, kad tipo a8 perka ir deda dujas, kai tiek > nuvaziuojama, paziureciau ant ko patys vaziuotumet. o mazesnes irgi n > elabai, nes kai nuo b5 ant a8 perejo tai zmogus suprato, ka reiskia ilgos > keliones ir jose nepavargti. > dekingas uz konstruktyvius pasisakymus. >