Tema: Re: lexus gs?
Autorius: ManXP
Data: 2014-04-03 12:11:26
O tai blogai, kad mazai opciju pasirinkt leidzia, nes jau standartine 
versija buna pilna? Pazistamas pries kaledas pirko nauja F10, tai nepaisant 
to, kad po visu opciju kaina pasidare 250k, paskui apsiziurejo, kad neuzsake 
sedyniu valdomu elektra :) Nes kas galejo pagalvot, kad i toki premium 
netojotiska limuzina net normaliu sedyniu nesugeba idet bazinej versijoj...


"Invertuota panda"  wrote in message 
news:lhivni$psm$3@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 03 Apr 2014 08:15:28 +0300, zhegonskas wrote:

> nereikia pyzdelint - hamburge gyvenant per tris metus be mano IS'o buvo
> pastebetas dar lygiai du, su vieno vairuotoju net susimirksedavom pro
> sona vaziujant. Leksuso atstovybe berods kazkur buvo.

As niekur nepizdelinau, kad shlekusai fliukylendijoje populiarus. As
rasiau apie tai, kad "patriotizmas" tikrai nera esmine ju nepopuliarumo
priezastis.

Is realesniu priezasciu, tai tokiam fliukylende mazai kam reikia brangiu
tAjotu su specifiniu aziatisku dizainu, nebaisei stebuklingu vairavimusi
ir ribotu opTSiju pasirinkimu. Nei jos geriau vaziuoja uz kitus premiumus
nei kainos kazkuo labai stebina.

Plius fliukylende IS ar GS segmentuose masina ne universalas ir ne
zyzelis daug kam (pagal skaicius turbut netgi daugumai) apskritai yra ne
masina. Jei ne universalas tai tada daznai perka koki kabrio.

Dabar nueinam i www.lexus.de ir pabandom nusipirkt IS ar GS zyzeli irgi
universala. Pavyko? Ne? Tai ka tada pirkt? O IS ar GS kabrika? Ner? Ups.

Dar pridekim tai, kad turbut kokie 90% premiumu fliukylende perkama
lizingu (lietuviai lizinga vadina kazkaip ten kitaip, panaudos nuoma ar
kazkaipten). O shlekuso sioje rinkoje nelabai matyt, daznoje firmoje koki
pezo ar reno gali issilizinguot, o vat tajotos ne. O privaciai pirkt
niekas nenori.

Zodziu su tokia korporatyvine politika jie neturi jokiu sansu. Net jei su
visais fabrikais persikeltu i bavarija, uli hoenesa padarytu savo
prezidentu ir isdazytu masinas zydrais/baltais kvadrateliai.

-- 
kthxbai.