On 2015-04-30 07:36, Glebas wrote: > Man tiesiog pasidarė įdomu kas ten per fūros ir kas per lakstymai, kad > jos >130 km/h važinėja. > Ar ten tokių dalykų kaip ribotuvai bei maksimalaus greičio apribojimai > sunkvežimiams neegzistuoja? Dar karta tiems, kas tanke: Ten galioja USA istatymai ir KET, o ne Eu. Greicio ribojimai yra AUTOMOBILIAMS, neskirstant ju pagal kazkieno sugalvotus kriterijus. Kodel manai, kad tavo kibiras turi vaziuoti greiciau, negu geras galingas truck'as????? Ir kodel truck'o greiti reiktu riboti ties 90km/h, jei tuo keliu siaip jau automobiliai gali vaziuoti 130km/h greiciu????? Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam pasauliui???? Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui avarijos metu... Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i truck'a be atsikisusio priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau... Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2 ar daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis (ju) galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip.... Ir, zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir virs 3,5 t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar ne 5t ?? Audrius K. > > "Audrius K." parašė naujienų news:mhqmtp$26s$1@trimpas.omnitel.net... > > > Ne karta mane, vaziuojanti 80mph, furos lenke. Ir gana greitai... > > Audrius K. > >