"Audrius K." parašė naujienų news:mhscpb$h3d$1@trimpas.omnitel.net... >Dar karta tiems, kas tanke: Ten galioja USA istatymai ir KET, o ne Eu. To ir klausiu. Gi rašiau, kad nežinau, tad papasakok "tiems, kad tanke" > Greicio ribojimai yra AUTOMOBILIAMS, neskirstant ju pagal kazkieno > sugalvotus kriterijus. Kodel manai, kad tavo kibiras turi vaziuoti > greiciau, negu geras galingas truck'as????? Ir kodel truck'o greiti reiktu > riboti ties 90km/h, jei tuo keliu siaip jau automobiliai gali vaziuoti > 130km/h greiciu????? Pvz dėl transporto priemonės svorio ir gabaritų Ar tikrai manai, kad su pilnai pakrauta fūra ar pilnu autobusu Vokietijos autobane būtų visai ok važiuoti kad ir 220km/h? >Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam >pasauliui???? Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant issikisusi >kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui avarijos metu... Kodėl manai, kad kažkas, kas leidžiama US turėtų būti leidžiama Eu? Ilgis ribojamas ne dėl tik funkcionierių kaprizų. Paprastai tam būna priežastys. pvz kad ir dėl manevringumo sumažėjimo ilgėjant transporto priemonei. >Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i truck'a be atsikisusio >priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau... Taip, pavojingiau. Bet toks klausimas kilo - o kodėl autobusai ten be nosių (miesto, tarpmiestiniai konkrečiai kiek matau per TV)? >Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2 ar >daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis (ju) >galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip.... Ir, zinok, >jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir virs 3,5 t.... >Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar ne 5t ?? Puiku, dabar žinosiu :) O kodėl konkrečiai 3,5 tonos negaliu atsakyti. Matyt buvo kažkoks sutarimas dėl svorių.