On 2015-04-30 23:36, KEdas wrote: > 2015.04.30 22:30, Audrius K. rašė: >> On 2015-04-30 11:32, KEdas wrote: >>> Didelės masės daiktams neleidžiama greitai važiuoti >> >> Cia kada taip sugalvojai??? > > Čia kai perskaičiau kelias ne vieno šimto psl. brošiūrėles eismo > organizavimo tema. Kurios parasytos tik tam, kad pamokyti, kaip laikytis esamu daznai debilisku taisykliu... Blogai, kai galva nesugeba savarankiskai mastyti ir islipti is siauru mastymo remu... > >> Jau matau, kaip traukiniams neleidzia greitai vaziuoti.... O ju mase >> gerooookai didesne uz truck'o :-)))) > > Traukiniai keliu nesidalija su kitomis transporto priemonėmis. Auutobusai A juostoje taip pat nesidalina (bent teoriskai) Jie > atskirti laike Jie ka, kitame laiko ismatavime gyvena????? Oba, tuoj jau laiko masina turime :-))) ir erdvėje. Ir erdve kita???? Jie nekerta automobiliu keliu ? Niekas negali begiais vaikscioti (ypac pas mus). Dar krokodilas Gena moke: Eidamas žuoliais niekada nepaklysi :-))) > >> >> >> dėl jų sukaupiamos >>> energijos kiekio, kurį tektų kažkam sugerti avarijos atveju. Primenu, >>> kad E=0,5mv². Didėjant greičiui kinetinė energija didėja KVADRATU. >> >> pochui. Tai irodo greitieji traukiniai. Kas (teoriskai) riboja >> galimybe paleisi viena is abieju pusiu betonu uztverta juosta (arba >> tuneliu) paleisti furas vaziuoti 250km/h greiciu? Kaip traukinius :-))) > > Riboja tai, kad sunku juos atskirti nuo kitų transporto priemonių. Vokieciai eme, ir atskyre autobanus nuo pesciuju (ko pas mus iki siol nesugeba ir tik KET egzistuoja punkati apie tai). Nematau jokiu problemu atskirti greitaeigiu truck'u eisma nuo kitu eismo dalyviu. Reikia tik panoreti :-) Yra ir pavyzdys: Zuokas panorejo, ir atsirado greitaeigiai autobusai, vazinejantys isskirtomis eismo juostomis. Truputi daugiau pinigu, truputi daugiau ideju, islaisvinkime mastyma (tai - savarbiausia), ir truck'ai vaziuos tuo greiciu, kuriuo panoresime :-) As neteigiu, kad tai atsipirks ekonomiskai, bet tai - imanoma. Nepamirskime, kad buvo laikas, kai pries kiekviena automobili turejo eiti zmogus su ispejamaja velevele :-)))Kazi, ka butum tada prisiskaites brosiurose apie eismo organizavima, a? Tam > traukiniai ir sugalvoti, kad jų nereikėtų atskyrinėti. Pries 100 metu tai buvo aktualu. Dabar - pofig. Sukabina 100 > vagonų Nafig? ir paleidžia, tad nereikia derinti 100 vairuotojų reakcijų, Ponui primenu, kad tam jau israsti kompiuteriai ir automatines valdymo sistemos. > užtenka 1. Nereikia nei vieno visam 100 trucku, paliestu dedikuotu keliu ir judanciu 250km/h greiciu. Tai tik technikos reikalas... > >> >> Audrius K. >> >> P.S. Mes gyvename bendruomeneje, ir turime laikytis nustatytu >> taisykliu. Taciau tai visiskai nereiskia, kad tos taisykles yra >> protingos ir pagristos. Daugeliu atveju tiesiog yra taisykles, ir prie >> ju derinasi ir konstruktoriai, ir architektai, ir gamintojai, ir >> statybininkai... Butu kitokios taisykes, VISKAS atrodytu kitaip. >> Skirtinguose zemynuose taisykles SIEK TIEK skirasi. Kurios geresnes, >> reiktu ilgai nagrineti... > > Žinoma. Daugelis taisyklių priklauso nuo gyventojų tankio. Nebutinai. Pvz. gal > žinai kodėl Australijoje tiems autotraukiniams turbūt važiuoti į > Melburno centrą, bet nedraudžia 100kmh lėkti per dykumas? Diskusija ne apie tai, kas draudziama Melburno senamiestyje, o apie tai, kas neledziama Eu greitkeliuose. Australai supranta, kad reikalingos skirtingos taisykles dykumose ir senamiesciuose, o va Eu kopustai nelabai. O ponas nesupranta, kad briuselyje sedi tik briuselio kopustai.... Nes kas daugiau galejo sugalvoti riboti siurbliu galia????? Jie ka, nauja fizika sukure??? Padarytas darbas nebepriklauso nuo sunaudotos energijos???? Parinkti daugiau ju nauju taisykliu perliuku, paneigenciu elementerius gamtos desnius??? Audrius K. >