bet tu grįžti prie idėjos, kad privaloma važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. O čia tik p*$t ir akibrokštas - nėra maksimalaus! Jei ką, tai DE virš 130kmh įvykus avarijai draudimas nebegalioja. Pats sprendi. Audrius K. used his keyboard to write : > On 2015-04-30 08:34, Glebas wrote: >> > >> >> Pvz dėl transporto priemonės svorio ir gabaritų >> Ar tikrai manai, kad su pilnai pakrauta fūra ar pilnu autobusu >> Vokietijos autobane būtų visai ok važiuoti kad ir 220km/h? > > O tu manai, kad yra labai saugu neriboti greicio autobanuose? Cia auto > gamintoju lobistu pasiekimas, su saugumu neturi nieko bendra. Bet jei jau > leidziama auto iki 3,5t vaziuoti tokiu greiciu, tai kodel draudziama auto, > kuri sveria 3,6t? Ir kodel autobusui butu nesaugu vaziuoti pvz 140km/h > autobanu? Ir is viso, kai vienoms leidziama tik 100, kitoms neribojama, tarp > skirtingu auto klasiu susidaro dideli greicio skirtumai, ir tai savaime tampa > pavojinga: pabandyk vaziuodamas 250 isirikiuoti i pirma juosta tarp furu (juk > greicio skirtumas 160km/h). Tuo tarpu kai visas srautas juda pvz 130 km/h, > niekam nereikia landzioti tarp eiliu, niekam nereikia lenktyniauti. VISI > vaziuoja saugiau... > > > >> >>> Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam >>> pasauliui???? Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant >>> issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui >>> avarijos metu... >> >> Kodėl manai, kad kažkas, kas leidžiama US turėtų būti leidžiama Eu? >> Ilgis ribojamas ne dėl tik funkcionierių kaprizų. Paprastai tam būna >> priežastys. >> pvz kad ir dėl manevringumo sumažėjimo ilgėjant transporto priemonei. > > Bet yra marsrutai, kur gali pravaziuoti ilgesnes. Ypac, kai jos vaziuoja tam > tikru pastoviu marsrutu: veza zaliavas is karjero, vazineja tarp dvieju > logistikos baziu greitkeliu ir pan. Be to, naudojant riboto ilgio truck'us, > nukencia aerodinamika - juk padarius aptakia nukentes krovinio kiekis... > > >> >>> Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i truck'a be atsikisusio >>> priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau... >> >> Taip, pavojingiau. >> Bet toks klausimas kilo - o kodėl autobusai ten be nosių (miesto, >> tarpmiestiniai konkrečiai kiek matau per TV)? > > Speju, kad bet kuriuo atveju ivykus autobuso avarijai bus nukentejusiu - juk > ten sedi keliasdesimt zmoniu... Nebeesminis tampa vairuotojo saugojimas. Tuo > tarpu truck'e sedi vienas du zmones. Ivykus avarijai jie arba zus (ar bus > sunkiai suzeisti), arba ne. Cia jau priekinis kapotas is esmes mazina > nukentejusiu skaiciu. > > >> >>> Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2 >>> ar daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis >>> (ju) galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip.... >>> Ir, zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir >>> virs 3,5 t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar >>> ne 5t ?? >> >> Puiku, dabar žinosiu :) >> O kodėl konkrečiai 3,5 tonos negaliu atsakyti. Matyt buvo kažkoks >> sutarimas dėl svorių. > > Ir, kas idomiausia, jis buvo labai seniai. O realijos tai keiciasi. Pvz > savaeigiai kemperiai. Nei vienas normaliai i 3,5 t netelpa. O c kategorijos > juk nelaikysi vien del atostogu pasivazinejimo. Be to, pasidarys komplikuoti > keliu mokesciai - kiekvienoje valstybeje pasirasinesi sutartis. O praktiskai > visi vaziuoja perkrauti. Neskaitant to, kad viskas juose iki beproto > islengvinta... Jei b kategorija galiotu nedideliu gabaritu auto - dar > suprasciau. Bet kemperiai buna autobuso dydzio - o sveria 3,5t :-) Lengvoji > :-)) Ar tai normalu? Manevruoti patirties reikia kaip autobusui, o bali > vairuoti su b kategorija... O jei bus sunkesnis, viskas, reikia c. Nors > niekas realiai nepasikeicia... > > > Tas pats su priekaba. Sunkia priekaba daug lengiau traukti su sunkia auto. > Pvz su 3t sverianciu dzipu tempti 1,5 t priekaba juoku darbas - bet reikia BE > kategorijos. Tuo tarpu su auto, kurios bendroji mase 2t su B kategorija > galima tempti priekaba, sveriancia 1,499t. Jei tempencioji auto nepakrauta, > tokiu atveju priekaba tempti gali buti daug vargo, ir reikia patirties. Bet > uztenka B kategorijos :-)) Kas cia - protingos taisykles, ar briuselio > kopustu sumastyti durni ribojimai, kurie, be to, dar ir pakankamai > pavojingi... (B kategorijai panaikino priekabos mases 750kg ribojima > garantuotai del kemperiu gamintoju apmokamu lobistu itakos. Aisku, tapo daug > maziau problemu tampyti kemperi, taciau pavojingumas isaugo. Reikejo is karto > visiems duoti BE , ir viskas. O ne palikti autotraukinio mases ribojima 3,5t > ir su islygomis 4,25t. Islygos atsirado todel, kad dabartiniai kemperiai > pasunkejo :-)) ) > As pats tampau mazdaug 1,5t sverianti kemperi, ir puikiai zinau, kaip > skiriasi tempimas su auto, kuri sveria 2t ir kuri sveria 2,5t ar daugiau. > > Audrius K. -- Deivis [persona], Vilnius Ieškau Audi A5 D/AT '12 / A4 '05 1.8 tq 4SALE už 6k€