Tema: Re: Antraeilininkas ?
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-04-30 10:20:53
bet tu grįžti prie idėjos, kad privaloma važiuoti maksimaliu leistinu 
greičiu. O čia tik p*$t ir akibrokštas - nėra maksimalaus!

Jei ką, tai DE virš 130kmh įvykus avarijai draudimas nebegalioja. Pats 
sprendi.

Audrius K. used his keyboard to write :
> On 2015-04-30 08:34, Glebas wrote:
>>
>
>>
>> Pvz dėl transporto priemonės svorio ir gabaritų
>> Ar tikrai manai, kad su pilnai pakrauta fūra ar pilnu autobusu
>> Vokietijos autobane būtų visai ok važiuoti kad ir 220km/h?
>
> O tu manai, kad yra labai saugu neriboti greicio autobanuose? Cia auto 
> gamintoju lobistu pasiekimas, su saugumu neturi nieko bendra. Bet jei jau 
> leidziama auto iki 3,5t vaziuoti tokiu greiciu, tai kodel draudziama auto, 
> kuri sveria 3,6t? Ir kodel autobusui butu nesaugu vaziuoti pvz 140km/h 
> autobanu? Ir is viso, kai vienoms leidziama tik 100, kitoms neribojama, tarp 
> skirtingu auto klasiu susidaro dideli greicio skirtumai, ir tai savaime tampa 
> pavojinga: pabandyk vaziuodamas 250 isirikiuoti i pirma juosta tarp furu (juk 
> greicio skirtumas 160km/h). Tuo tarpu kai visas srautas juda pvz 130 km/h, 
> niekam nereikia landzioti tarp eiliu, niekam nereikia lenktyniauti. VISI 
> vaziuoja saugiau...
>
>
>
>>
>>> Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel tai turetu galioti likusiam
>>> pasauliui????  Ir kodel riboti truck'o ilgi, tuo panaikinant
>>> issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju vairuotojui
>>> avarijos metu...
>>
>> Kodėl manai, kad kažkas, kas leidžiama US turėtų būti leidžiama Eu?
>> Ilgis ribojamas ne dėl tik funkcionierių kaprizų. Paprastai tam būna
>> priežastys.
>> pvz kad ir dėl manevringumo sumažėjimo ilgėjant transporto priemonei.
>
> Bet yra marsrutai, kur gali pravaziuoti ilgesnes. Ypac, kai jos vaziuoja tam 
> tikru pastoviu marsrutu: veza zaliavas is karjero, vazineja tarp dvieju 
> logistikos baziu greitkeliu ir pan. Be to, naudojant riboto ilgio truck'us, 
> nukencia aerodinamika - juk padarius aptakia nukentes krovinio kiekis...
>
>
>>
>>> Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses i  truck'a be atsikisusio
>>> priekyje kapoto - juk tai daug daug pavojingiau...
>>
>> Taip, pavojingiau.
>> Bet toks klausimas kilo - o kodėl autobusai ten be nosių (miesto,
>> tarpmiestiniai konkrečiai kiek matau per TV)?
>
> Speju, kad bet kuriuo atveju ivykus autobuso avarijai bus nukentejusiu - juk 
> ten sedi keliasdesimt zmoniu... Nebeesminis tampa vairuotojo saugojimas. Tuo 
> tarpu truck'e sedi vienas du zmones. Ivykus avarijai jie arba zus (ar bus 
> sunkiai suzeisti), arba ne. Cia jau priekinis kapotas is esmes mazina 
> nukentejusiu skaiciu.
>
>
>>
>>> Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2
>>> ar daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis
>>> (ju) galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip....
>>> Ir, zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir
>>> virs 3,5 t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar
>>> ne 5t ??
>>
>> Puiku, dabar žinosiu :)
>> O kodėl konkrečiai 3,5 tonos negaliu atsakyti. Matyt buvo kažkoks
>> sutarimas dėl svorių.
>
> Ir, kas idomiausia, jis buvo labai seniai. O realijos tai keiciasi. Pvz 
> savaeigiai kemperiai. Nei vienas normaliai i 3,5 t netelpa. O c kategorijos 
> juk nelaikysi vien del atostogu pasivazinejimo. Be to, pasidarys komplikuoti 
> keliu mokesciai - kiekvienoje valstybeje pasirasinesi sutartis. O praktiskai 
> visi vaziuoja perkrauti. Neskaitant to, kad viskas juose iki beproto 
> islengvinta...  Jei b kategorija galiotu nedideliu gabaritu auto - dar 
> suprasciau. Bet kemperiai buna autobuso dydzio - o sveria 3,5t :-)  Lengvoji 
> :-)) Ar tai normalu? Manevruoti patirties reikia kaip autobusui, o bali 
> vairuoti su b kategorija... O jei bus sunkesnis, viskas, reikia c. Nors 
> niekas realiai nepasikeicia...
>
>
> Tas pats su priekaba. Sunkia priekaba daug lengiau traukti su sunkia auto. 
> Pvz su 3t sverianciu dzipu tempti 1,5 t priekaba juoku darbas - bet reikia BE 
> kategorijos. Tuo tarpu su auto, kurios bendroji mase 2t su B kategorija 
> galima tempti priekaba, sveriancia 1,499t.  Jei tempencioji auto nepakrauta, 
> tokiu atveju priekaba tempti gali buti daug vargo, ir reikia patirties. Bet 
> uztenka B kategorijos :-))  Kas cia - protingos taisykles, ar briuselio 
> kopustu sumastyti durni ribojimai, kurie, be to, dar ir pakankamai 
> pavojingi...  (B kategorijai panaikino priekabos mases 750kg ribojima 
> garantuotai del kemperiu gamintoju apmokamu lobistu itakos. Aisku, tapo daug 
> maziau problemu tampyti kemperi, taciau pavojingumas isaugo. Reikejo is karto 
> visiems duoti BE , ir viskas. O ne palikti autotraukinio mases ribojima 3,5t 
> ir su islygomis 4,25t. Islygos atsirado todel, kad dabartiniai kemperiai 
> pasunkejo :-))  )
> As pats tampau mazdaug 1,5t sverianti kemperi, ir puikiai zinau, kaip 
> skiriasi tempimas su auto, kuri sveria 2t ir kuri sveria 2,5t ar daugiau.
>
> Audrius K.

-- 
Deivis [persona], Vilnius
Ieškau Audi A5 D/AT '12 / A4 '05 1.8 tq 4SALE už 6k€