On 2015-04-30 11:32, KEdas wrote: > Didelės masės daiktams neleidžiama greitai važiuoti Cia kada taip sugalvojai??? Jau matau, kaip traukiniams neleidzia greitai vaziuoti.... O ju mase gerooookai didesne uz truck'o :-)))) dėl jų sukaupiamos > energijos kiekio, kurį tektų kažkam sugerti avarijos atveju. Primenu, > kad E=0,5mv². Didėjant greičiui kinetinė energija didėja KVADRATU. pochui. Tai irodo greitieji traukiniai. Kas (teoriskai) riboja galimybe paleisi viena is abieju pusiu betonu uztverta juosta (arba tuneliu) paleisti furas vaziuoti 250km/h greiciu? Kaip traukinius :-))) Audrius K. P.S. Mes gyvename bendruomeneje, ir turime laikytis nustatytu taisykliu. Taciau tai visiskai nereiskia, kad tos taisykles yra protingos ir pagristos. Daugeliu atveju tiesiog yra taisykles, ir prie ju derinasi ir konstruktoriai, ir architektai, ir gamintojai, ir statybininkai... Butu kitokios taisykes, VISKAS atrodytu kitaip. Skirtinguose zemynuose taisykles SIEK TIEK skirasi. Kurios geresnes, reiktu ilgai nagrineti... > > O gal kas žino kiek Europoje ir pasaulyje yra šalių, kur neribojamas > greitis? Gal mes čia vienos saugumu nepasižyminčios šalies pavyzdžius > nagrinėjame visai be reikalo? > > 2015.04.30 09:49, Audrius K. rašė: >> Bet jei jau leidziama auto iki 3,5t vaziuoti tokiu greiciu, tai kodel >> draudziama auto, kuri sveria 3,6t? Ir kodel autobusui butu nesaugu >> vaziuoti pvz 140km/h autobanu? Ir is viso, kai vienoms leidziama tik >> 100, kitoms neribojama, tarp skirtingu auto klasiu susidaro dideli >> greicio skirtumai, >