Tema: Re: Antraeilininkas ?
Autorius: KEdas
Data: 2015-04-30 23:36:01
2015.04.30 22:30, Audrius K. rašė:
> On 2015-04-30 11:32, KEdas wrote:
>> Didelės masės daiktams neleidžiama greitai važiuoti
>
> Cia kada taip sugalvojai??? 

Čia kai perskaičiau kelias ne vieno šimto psl. brošiūrėles eismo 
organizavimo tema.

> Jau matau, kaip traukiniams neleidzia greitai vaziuoti....  O ju mase 
> gerooookai didesne uz truck'o  :-))))

Traukiniai keliu nesidalija su kitomis transporto priemonėmis. Jie 
atskirti laike ir erdvėje.

>
>
>  dėl jų sukaupiamos
>> energijos kiekio, kurį tektų kažkam sugerti avarijos atveju. Primenu,
>> kad E=0,5mv². Didėjant greičiui kinetinė energija didėja KVADRATU.
>
> pochui. Tai irodo greitieji traukiniai.  Kas (teoriskai) riboja 
> galimybe paleisi viena is abieju pusiu betonu uztverta juosta (arba 
> tuneliu) paleisti furas vaziuoti 250km/h greiciu? Kaip traukinius :-)))

Riboja tai, kad sunku juos atskirti nuo kitų transporto priemonių. Tam 
traukiniai ir sugalvoti, kad jų nereikėtų atskyrinėti. Sukabina 100 
vagonų ir paleidžia, tad nereikia derinti 100 vairuotojų reakcijų, 
užtenka 1.

>
> Audrius K.
>
> P.S. Mes gyvename bendruomeneje, ir turime laikytis nustatytu 
> taisykliu. Taciau tai visiskai nereiskia, kad tos taisykles yra 
> protingos ir pagristos. Daugeliu atveju tiesiog yra taisykles, ir prie 
> ju derinasi ir konstruktoriai, ir architektai, ir gamintojai, ir 
> statybininkai... Butu kitokios taisykes, VISKAS atrodytu kitaip. 
> Skirtinguose zemynuose taisykles SIEK TIEK skirasi. Kurios geresnes, 
> reiktu ilgai nagrineti...

Žinoma. Daugelis taisyklių priklauso nuo gyventojų tankio. Pvz. gal 
žinai kodėl Australijoje tiems autotraukiniams turbūt važiuoti į 
Melburno centrą, bet nedraudžia 100kmh lėkti per dykumas?