Gal todel kad E=mv2/2 On 2015.04.30 07:58, Audrius K. wrote: > On 2015-04-30 07:36, Glebas wrote: >> Man tiesiog pasidarė įdomu kas ten per fūros ir kas per lakstymai, kad >> jos >130 km/h važinėja. >> Ar ten tokių dalykų kaip ribotuvai bei maksimalaus greičio apribojimai >> sunkvežimiams neegzistuoja? > > Dar karta tiems, kas tanke: Ten galioja USA istatymai ir KET, o ne Eu. > Greicio ribojimai yra AUTOMOBILIAMS, neskirstant ju pagal kazkieno > sugalvotus kriterijus. Kodel manai, kad tavo kibiras turi vaziuoti > greiciau, negu geras galingas truck'as????? Ir kodel truck'o greiti > reiktu riboti ties 90km/h, jei tuo keliu siaip jau automobiliai gali > vaziuoti 130km/h greiciu????? Jei taip atrodo Eu funkcionieriams, kodel > tai turetu galioti likusiam pasauliui???? Ir kodel riboti truck'o ilgi, > tuo panaikinant issikisusi kapota priekyje ir sukeliant didziuli pavoju > vairuotojui avarijos metu... Daznas amerikonas truck'o vairuotojas neses > i truck'a be atsikisusio priekyje kapoto - juk tai daug daug > pavojingiau... > > Jei ka, tai zinok ten ir autotraukiniu ilgis leidziamas kitoks, ir 2 ar > daugiau puspriekabiu galima tempti, ir su eilinemis megejo teisemis (ju) > galima 5-6 tonu auto vairuoti. Ir dar daug daug kas kitaip.... Ir, > zinok, jie visai nesupranta, kas cia per skirstymas iki 3,5t ir virs 3,5 > t.... Kas cia per 3,5t?????? Kodel 3,5t ????? Kodel ne 2t ar ne 5t ?? > > Audrius K. > > >> >> "Audrius K." parašė naujienų news:mhqmtp$26s$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> Ne karta mane, vaziuojanti 80mph, furos lenke. Ir gana greitai... >> >> Audrius K. >> >> >